6-10.03.17 Молодша група «Соняшник».

6-10.03.17 На цьому тижні дітки групи «Соняшник» вітали весну та вивчали тему «Весна чарівниця».
Разом із гостем тижня Весняним Сонечком дітки розширювали знання про зміну пор року, знайомились із змінам та ознаками, що відбуваються ранньої та пізньої весни в природі.
На заняттях закріплювали знання про пори року, а саме :

  • вміння впізнавати пори року за описом, виконуючи завдання «Впізнай за описом»;
  • називати пору року попередню , наступну.

На заняттях із розвитку мовлення та художньої літератури

  • удосконалювали уміння дітей розглядати картину, відповідати на запитання за її змістом;
    складали описові розповіді за сюжетними картинами «Надійшла весна прекрасна» та «Весна пробудила все навколо»;
  • формували навички імітування звуків навколишнього середовища, виконуючи завдання вправи «Як співає весна» ;
  • удосконалювали звуковимову, вчились говорити у різному темпі (швидко, повільно), повторюючи тематичну скоромовку;
  • формувати навички вживання слова бути на означення дії у майбутньому часі;
  • вчились виразно декламувати невеликий за обсягом вірш; розвивати мовне дихання, зв’язне мовлення, пам’ять, увагу.

Дітки закріплювали знання про весну:

  • Виконуючи мовну вправу «Скажи лагідно» (діти добирають лагідні слова: сонце- сонечко, гілка -…, дерево -…, струмок — …, хмара -…, трава -…);
  • Вправлялись у вмінні добирати слова-ознаки, виконуючи завдання вправи «А яке сонце навесні?» (Діти передають Сонечко один одному та описують його : Кругле, жовте, золоте, ласкаве, тепле…);
  • Вправлялись у вмінні добирати слова –назви до слова-ознаки в грі «Який? Яка? Які?» (діти добирали слова –назви до слова-ознаки «весняний, весняна, весняні, весняне» (Давайте пограємо зі словом «весняний»: наприклад, місяць (який?) весняний, день -…, сонце…, промені-…, небо-…, струмки-…, погода-…, дощ-…, квіти-…);

На заняттях удосконалювали дрібну моторику рук,

  • виконуючи пальчикову гру «Весняні дерева»,
  • виконуючи вправи із мозаїкою, паличками Кюізенера «Склади за схемою».

На музичних заняттях

  • виконували музично-ритмічні рухи,
  • вчились слухати музичні твори,
  • вчились впізнавати музичні інструменти за звучанням, грали в музичну гру «Горобчик та котик».

На прогулянках проводили спостереження за змінами в природі навесні : діти згадували назви дерев на території садочка, вправлялись у вмінні називати диких птахів, вчились порівнювати стан рослин, неба, землі та ґрунту навесні та взимку.
До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

********************************************
15.03 наша група

буде вітати

Марточку та Іллюшу з Днем Народження.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s