27-3.03.17 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

27.02.-3.03.17 Впродовж тижня ми з дітками досліджували тему «Моя сім’я».
На заняттях розширювали та закріплювали знання дітей про сім’ю: її склад, взаємини між членами родини, обов’язки; виховували любов і повагу до рідних.
На заняттях з розвитку мовлення

  • активізували активний словник словами-назвами родичів, закріплювали знання , виконуючи пальчикову гру «Моя сім’я».
  • Вчились добирати слова-ознаки, описувати які члени родини в грі «Яка в мене матуся, татусь, сестричка, братик?» (лагідна, добра, сильний, добрий, милий тощо).
  • Розвивали вміння добирати пестливі слова в дидактичній грі «Підбери лагідні слова для батьків» (Запитую у дітей, як вони можуть ласкаво звернути¬ся до рідних. Як звернемося до мами? (Допомагаємо дітям правильно сформувати слова у кличній формі: «Мамочко, матусенько, мамуню, матусю.»)
    Як ласкаво звернемося до тата? (Таточку, татусю.) Як покличемо лагідно бабусю? (Бабусю, бабусенько.) Як звернемося лагідно до дідуся? (Дідусю, дідусенько.) Діти разом вимовляють слова-назви родичів у кличній формі.
  • Розвивали вміння добирати слова-дії, що описують ставлення членів родини один до одного в грі «Хто як ставиться в сім’ї» ( Як ставляться до тебе твої рідні? (Люблять, піклуються, доглядають, допомагають, жаліють, балують. А як ви ставитесь до мами, тата, бабусі з дідусем, братиків та сестричок? )
  • Розвивали вміння змінювати іменники , виконуючи завдання Дидактичної гри « Куди і з ким іду» (Починаю фразу, а діти її закінчують, використовуючи ілюстрації членів родини . До дитсадка (із ким?) — із мамою. До магазину (із ким?) — із бабусею. До зоопарку (із ким?) — із татом. На риболовлю (із ким?) — із дідусем.
    На стадіон (із ким?) — із братом.На виставку (із ким?) — із сестрою.На прогулянку (із ким?) — із песиком та ін.

На занятті із Етики

  • розвивали монологічне мовлення, складаючи порівняльні розповіді за ілюстраціями «Добре-погано» (дітки вчились пояснювати власну думку щодо вчинків діток на картинках).
  • Вправлялись у вмінні добирати ввічливі слова в грі «Як вітатись, прощатись, вибачатись?».

На занятті із художньої літератури

  • працювали із віршем «Татусь», вчились відповідати на питання за змістом вірша, виразно розповідати вірш.
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовки.

На логіко-математичному занятті дітки

  • продовжували знайомитись із цифрам 1, 2 та вчились розрізняти цифру та число.
  • Закріплювали навики кількісної та порядкової лічби, виконуючи завдання «Хто стоїть який по порядку?».
  • Продовжували працювати із блоками Деньєша та виконували завдання дидактичної гри «Дві ворони». Закріпили вміння порівнювати предмети за розміром, активізуючи вживання термінів «великий-маленький», «високий-низький».
  • Закріплювали вміння розрізняти фігури, класифікувати їх (за назвою, кольором, розміром).
    З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s