27.02-3.03 група «Ромашка»

ромашка

Тема: Весна іде-тепло несе.

Мета: поглиблювати знання дітей про зміни в природу різні пори року; формувати вміння встановлювати залежність між станом живої та неживої природи; учити виявляти сезонні зміни в природі, узагальнювати їх, помічати в навколишньому середовищі ознаки весни. Розвивати словесно-логічне мислення, збагачувати словниковий запас за темою; продовжувати вправляти у становленні послідовності звуків у слові. Повторити та закріпити площинні фігури, формувати уявлення про спільне та відмінне між ними; ознайомлення з об,ємною геометричною фігурою кулею, її особливостями та характеристикою; вправляти дітей у серіації предметів за формою. Повторити пряму та зворотну лічбу.

Слова-назви: струмочки, струмочки, весна, сонечко, бурульки, дах, березень, насіння

Слова-ознаки: весняна, дощова, ранкова, вітряна, прозорі, шумливі, бурхливі, стрімко, неквапливо. швидко

Слова-дії: поспішають, мчать, журчать, бринять, дзюрчать, переступити, переплигнути, перепливти.

Весняні заклички

Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко,

На весняні квіточки,
На маленькі діточки.
Там вони граються,
Тебе дожидаються.
Там вони граються,
Тебе дожидаються.

Шановні батьки! Запрошуємо вас на «Весняне Свято»! 

Чекаємо на вас 7 березня об 11.30.

 

20170227_091845 20170227_101058 20170227_101217 20170227_101458 20170227_101601 20170227_101649 20170227_101756 20170227_102245 20170227_102302 20170227_102355 20170227_102420 20170227_102452 20170227_102517 20170227_102607 20170227_163338 20170227_163630 20170227_170025 20170301_162721 20170301_165044 20170302_092019 20170302_092201 20170302_092752 20170302_092902 20170302_093000 20170302_093059 20170302_093418 20170302_093741 20170302_095020 20170302_114521 20170302_162432 20170302_164059 20170302_164102 20170302_164105 imag1655 imag1656 imag1657 imag1658 imag1659 imag1660 imag1661 imag1662 imag1665 imag1666 imag1667 imag1668 imag1670 imag1671 imag1672 imag1673 imag1675 imag1676 imag1678 imag1679 imag1686 imag1687

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s