27.02-03.03.17. середня група»Веселка»

Останні два тижні ми з дітками присвятили вивченню предметів, якими діти дуже часто користуються в садочку і вдома, з чим дуже люблять гратись дівчата, та речі, які необхідні в будь-якому побуті. Вивчення охопило дві теми: «Різнобарвний посуд» та «Речі для всіх».

Під час вивчення ми розглядали наступне:

  • Що діти вже знають про посуд?
  • Яким посудом користуються вдома, в садочку, в ресторані?
  • З якого матеріалу виготовляють посуд?(скло, дерево, кераміка)
  • Яким посуд був в старовину і який сучасний посуд?
  • На які групи можна розділити посуд?(столовий, чайний, кавовий)
  • Яке призначення посуду?
  • Чи схожий посуд справжній та іграшковий?
  • Як доглядати за посудом?
  • Людям яких професій необхідний посуд?
  • %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5310 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5311%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5318 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5319

  Під час занять та ігор діти мали можливість роздивитись багато ілюстративного матеріалу у вигляді великих та маленьких картинок, потримати в руках справжній посуд, виготовлений з різного матеріалу. Під час гри «Вгадай на дотик» дітки діставали з чарівного мішечка предмети іграшкового посуду. Користуючись дидактичним матеріалом дітки знаходили предмети того чи іншого посуду за контуром. Ми багато порівнювали посуд між собою та об’єднували його за певними ознаками (всі предмети, в які можна щось налити, всі металеві предмети, всі предмети, які можуть бути небезпечними, всі предмети, які легко б’ються, тощо).

   Під час мовленнєвих ігор та вправ діти продовжували вчитись складати речення за предметним зображенням на своїй картці, проговорювали скоромовки та чистомовки на певні звуки, вправлялись змінювати іменники з однини на множину(ложка-ложки, ніж-ножі). Деякі ігри спонукали до розмірковування і висловлювання власної думки(Наприклад: Чи можна суп з’їсти чайною ложкою?). Діти продовжували вчитись підбирати прикметники до іменників (Наприклад:Чашка яка?…чиста, велика, керамічна, розмальована, прозора,тощо) та промовляти слова протилежні за значенням (антоніми: чистий-брудний, глибока-мілка, біла-чорна, велика-маленька). Діти дізнавались нові назви предметів, які для них цікаво звучать українською мовою: таця, ополоник, склянка, келих, креманка. Деяким дітям батьки читали гарний твір, який безпосередньо відноситься до нашої теми «Федорине горе», тому радимо ще раз його пригадати вдома та прочитати всім дітям.

Дуже швидко ознайомившись з темою посуду, ми безпосередньо перейшли до того місця, де посуд зберігається і в чому використовується, тоб то нашої кухні.

     Увагу малюків звертали на такі моменти:

  • Де варять їжу?
  • Де її зберігають? Як розігрівають, якщо це потрібно?
  • Яке кухонне приладдя необхідне кухарю?
  • Як його доглядають?
  • Як правильно користуватись різноманітними речами, щоб бути безпечним?
  • Об’єднували різноманітні предмети в групу «Побутові прилади».
  • Пригадували правила користування електроприладами.
  • Грали в різноманітні ігри: «Можна-неможна», «Безпечно-небезпечно».

Під час сюжетно-рольових ігор розігрували ситуації, які обговорювали під час занять. Вчились діяти з іграшковим приладдям за потребою та пригадуючи правила безпечної поведінки.

Під час логіко-математичних занять діти продовжували вчитись рахувати предмети прямо та по порядку, співставляти дві групи множин (чашки з блюдцями). Ми повторювали назви геометричних фігур та їх особливості. Грали в ігри, направлені на розвиток зорової уваги «Яких фігур не вистачає?» , «Що додали?»  Тепер дітки вже опанували цифри першого десятка і викладають цифровий ряд від 1 до 9, знаючи, що цифра 10 складається з двох цифр — 1 і 0. Під час спеціальних вправ діти вправлялись в орієнтуванні на папері (вгорі, внизу, у кутках, по середині), знаходячі певний предмет за словесною вказівкою.  Ми ще раз закріплювали назви пір року (зима, весна, літо і осінь ), їх чергування та послідовність. Діки грали в логічні ігри та виконували завдання на розвиток творчого мислення.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5297 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5298%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5301 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5302

Під час прогулянок та занять з природи діти проводили дослідження вже з брудним та танучим снігом, спостерігали за поведінкою птахів, які теж відчувають весну. Ми вже змогли виносити більшу кількість іграшок і розпочали ігри з м’ячем. Відновились наші рухливі ігри зі словами, і тепер кожна дитина буде пропонувати ще і свою гру, розказавши її назву, правила і розподіливши ролі.

!!! Тому радимо Вам допомогти своєму малюку вивчити якусь рухливу гру, щоб він міг запропонувати її решті дітей.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5327%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5312 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5313

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5334%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5305 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5306

Тепла погода сприяла тому, що ми змогли привітати наших лютневих іменинниць на прогулянці і зробити для них чудові короваї та виконати їх бажання пограти в їх улюблену гру.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5322%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5333

На вулиці стало значно тепліше, тому  ми зможемо в кінці прогулянки виконувати оздоровчий біг, який діти дуже люблять.

Ми з дітками посадили цибулю і тепер очікуємо на її зелені стрілочки. Також ми розглянули різноманітне насіння овочів та ківтів і посадили квіти для отримання розсади. Тепер у діток є свій город на підвіконні, за яким ми будемо доглядати та спостерігати.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5314%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5317

    ШАНОВНІ БАТЬКИ!

      Запрошуємо Вас в понеділок 6 березня об 11годині на святкову виставу та концертну програму присвячену жіночому дню та початку весни!

Чекаємо всіх гостей у гарному настрої та бахілах, а наших любих матусь у змінному взутті, щоб красивими виходити на сцену, куди Вас будуть запрошувати дітки.

З найкращими побажаннями всього теплого і світлого, Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s