20-24.02.17 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

Тиждень з 20-24.02.17 ми з дітками групи «Соняшник» вивчали тему «Мій дім».

В гості до діток приходив песик Гавчик і разом з ним дітки досліджували різні кімнати в групі , провели екскурсію по групі, називаючи Ігрові Центри , предмети та іграшки, які розташовані в цих Центрах.
На заняттях із зв’язного мовлення дітки продовжували вчитись складати розповідь за кількома об’єктами, використовуючи власний досвід, а саме

  • про частини квартири, проводячи екскурсію про ігровій кімнаті та виконуючи вправу «Назви та поясни призначення» ( Діти називали і пояснювали призначення частин: двері, підлога, поріг, стеля, стіни, до квартири ведуть сходинки, вікна, підвіконня);
  • Розширили знання про назви та призначення кімнат в квартирі, виконуючи завдання «Назва кімнати, її призначення» (діти відповідали на питання: Як називається кімната, де знімають одяг, взуття, в якому ми ходимо на вулиці?
    — В якій кімнаті ми готуємо їжу?
    — Де ми умиваємося, приймаємо душ, ванну?
    — Як назвати кімнату, де ми відпочиваємо вночі?
  • Закріплювали знання , виконуючи завдання гри «Доповни речення» (діти уважно слухають речення та продовжують їх, наприклад:
    Кімната, де готують-це…
    Кімната, де відпочивають-це…
    Кімната, де зустрічають гостей-це…
    Кімната, де вмиваються-це…
  • Розвивали увагу, логічне мислення, виконуючи завдання Дидактичної гри «Що тут не так?» (Вихователь читає речення із навмисне допущеними помилками, а діти повинні виправити їх.
    У кухні я вмиваюся.
    В туалеті граюся.
    В передпокої обідаю.
    У вітальні сплю.
    У ванній дивлюся телевізор.
    У спальні приймаю гостей. )

На заняттях ознайомили дітей з обладнанням спальні: велика, простора, світла кімната, в ній діти сплять; у спальні стоять ліжка; на ліжках постіль (матрац, простирадло, ковдра, подушка);
На занятті розвивали монологічне мовлення

  • та удосконалювали уміння дітей відповідати на запитання за змістом картини «В ігровій кімнаті» і складати короткі розповіді;
  • формували навички відмінювання іменників — форма родового відмінка;
  • поглиблювали знання дітей про іграшки, закріплювали навички складати з частин ціле;
  • розвивали уміння характеризувати предмети за їх істотними ознаками, мислення,

На занятті з художньої літератури

  • відгадували загадки про житло тварин та птахів;
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи чистомовки та скоромовку про шафу, мишку та кішку;
  • Активізували словник словами-назвами житла тварин; учити відповідати на запитання повним реченням, працюючи із віршем «Хто де живе?»;
  • Виконували завдання гри «Чий будиночок?» (діти називали за описом будинок ластівки — гніздо;
    ведмедя — барліг; собаки — будка; корови — корівник; вовка — лігво; білки — дупло тощо).

На логіко-математичних заняттях

  • закріплювали вміння орієнтуватися в просторі, визначаючи напрямку (вгорі-внизу, верхня –нижня смужка);
  • закріплювали знання про пори року, їх послідовність, виконуючи завдання гри «Назви пору року за описом»;
  • формували вміння лічити в прямому порядку , закріплюючи кількісну та порядкову лічбу в грі «Порахуй меблі та посуд», «Назви і покажи який по порядку предмет»;

Удосконалювали дрібну моторику рук,

  • виконуючи пальчикову гімнастику «Печемо млинці»,
  • виконуючи завдання на занятті з ліплення «Житло пташки –гніздо»,
  • виконуючи вправу «Проведи доріжку».
    Чудових вихідних. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s