13-17.02.17 Група «Мальва». Розвиваючі логіко-математичні заняття.

222depositphotos_81778524-children-holding-hands

Тема тижня 13-17.02.17 «Магазини».
Третій тиждень кожного місяця у нас Тиждень відкритих дверей. На розвиваючих заняттях з логіко-математичною домінуючою складовою (в тому числі на відкритому занятті, на яке завітала лише  🙂 матуся Аліночки) малята зустрічали Гостя тижня-Буратіно. Разом із ним ми займались економічним вихованням та провели екскурсії по різним видам спеціалізованих магазинів.
На заняттях з економічного виховання

  • формували у діток розуміння, що всі люди мають свої потреби і працюють для їх забезпечення. Познайомились із поняттями «зарплата», «гроші».
  • Дітки розширили знання про професії та роботи, які можна зустріти в магазинах : продавець, касир, охоронець, прибиральник, познайомились з їх діями; розширили словниковий запас з цієї теми; розвивали комунікативні здібності дітей; виховувати самостійність, повторили правила поведінки в магазині, виховували шанобливе ставлення до праці дорослих.
  • Активізували словник дітей словами-назвами продовольчих магазинів та словами-назвами промтоварних магазинів.
  • Закріплювали знання про продовольчі магазини та їх відділи, виконуючи завдання логічної гри «Що зайве в цьому магазині?» ( «Молочний», «Хлібний», «Кондитерський», «М’ясний», «Фрукти-овочі» ).
  • Закріплювали знання про види промислових магазинів (магазини музичних інструментів, будівельних інструментів, садових інструментів, квітів, іграшок, посуду, меблів, канцтоварів, галантереї, одягу, взуття, зоомагазин, магазин спорттоварів, магазин електроприладів), виконуючи завдання гри «Який товар не з цього магазину?» (Наприклад :діти вчились пояснювати думку : «Я вважаю, що дзиґа повинна бути в іграшковому магазині, бо всі інші товари-це товари магазину музичних інструментів»)
  • Закріплювали знання про товари та магазини, виконуючи завдання дидактичної гри «Де це можна придбати?» (діти обирають картку з товаром і називають магазин, де цей товар можна придбати.

Розвивали логічне мислення

  • плюс виховували розуміння відповідальності, виконуючи завдання гри «Правильно-караул» (дітки слухають думки Буратіно про те, як він вважає треба працювати на роботі і висловлюють власну думку: погоджуються чи ні).
  • Вчились пояснювати значення прислів’їв про працю, а саме:
    Прислів’я:
    «Бджола мала, а й та працює». «Треба нахилитися, щоб води напитися».
  • Виконуючи завдання «Який вид робіт зайвий для цієї професії» (діти слухають речення про роботи продавця, охоронця, касира тощо і обирають, що є зайвим. Вихователь перелічує варіанти, а діти будують речення, висловлюючи власну думку (Наприклад: «На мою думку продавець не виписує рецепт, тому, що рецепт виписує лікар». Речення можуть починатися так: «Я вважаю…..», «Я гадаю….» тощо).
    Варіанти:
    1.Продавець в магазині зважує товар, розкладає товар, виписує рецепт.
    2.Охоронець слідкує за порядком в магазині, варить борщ, захищає від грабіжників.
    3.Прибиральник в магазині миє підлогу, саджає овочі, слідкує за чистотою.
    4.Касир в магазині малює портрети покупців, видає чеки, рахує гроші.
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичну скоромовку:
    Скоромовка:
    На печі, на печі –смачні гарячі калачі.
    Хочеш їсти калачі –не лежи на печі.
  • Та тематичні чистомовки:
    Ці-ці-ці-ми сьогодні покупці
    Цю-цю-цю-завітаєм у крамницю
    Ці-ці-ці-там працюють продавці
    Ець-ець-ець-в магазині є охоронець
    Ці-ці-ці-шануй працю прибиральниці
  • Розвивали логічне мислення та вміння добирати антоніми, виконуючи завдання
    Дидактичної вправи«Скажи навпаки».Варіанти антонімів : працьовитий-лінивий, мокрий-сухий, важкий-легкий, м’який –твердий, довгий-короткий, холодний-гарячий, високий-низький, брудний-чистий, купувати-продавати, глибокий-мілкий, широкий-вузький, товстий-тонкий.
  • Разом із Буратіно діти побували в кондитерському магазині.
    Закріплювали знання про продукти харчування та вміння орієнтуватися в просторі, виконуючи завдання Дидактичної гри «Солодощі із фруктів та ягід». Діти  будують речення про напої, харчові солодкі продукти, які можна зробити із фруктів та ягід, називаючи в якому місці дошки знаходиться обрана дитиною банка.
    Наприклад. Дитина складає наступне речення: В правому верхньому кутку в кондитерському магазині стоїть полуничне варення. В лівому нижньому кутку стоїть яблучний компот. Вихователь спонукає, щоб діти вживали якомога більше різних видів напоїв та харчових продуктів із фруктів: компот, джем, варення, сік, повидло, йогурт, пюре, кисіль.
  • Малята запропонували Буратіно завітати в галантерейний магазин. Діти та гість дізналися, що в галантерейному магазині можна придбати ґудзики, нитки, голки, стрічки, булавки.
    Для закріплення вміння порівнювати дві множини виконували Дидактичну гру «Виклади та порівняй кількість ґудзиків».
    На столах кошики із ґудзиками різного розміру та двокольорові картонки у вигляді двох поличок. Пропонується послухати і викласти на верхню «поличку» стільки великих ґудзиків, скільки разів продзвенить дзвоник, а на нижню –стільки ґудзиків у вигляді сердець, яку цифру побачать діти на дошці. Пропонуємо порівняти, яких ґудзиків більше –менше, визначити на скільки більше-менше, що треба зробити, щоб стало порівну по стільки то (по вісім, по дев’ять тощо).
  • В магазині канцтоварів вправлялись у серіації предметів та упорядкуванні олівців у напрямку зростання ознаки (довжина чи висота) та зменшення заданої ознаки в дидактичній грі «Розклади олівці на поличці».

Продовжили формувати уявлення про число, а саме

  • знайомились із складом числа 2, 3, 4 шляхом розкладання предметних множин на дві частини;
  • Познайомились та працювали із лічильною лінійкою Абак та визначали склад числа.

В Зоомагазині малята годували рибок та закріплювали вміння розв’язувати та читати приклади на додавання та віднімання.
*********

15 лютого малята приймали участь в Святі Стрітення. Дітки дякували Зимі за її свята, морозяну погоду, сніжок, зимові розваги та допомагали Весні скоріше завітати до нас.

Малята співали, танцювали та грали в рухливі ігри.
********
Шановні батьки!
Свято Весни відбудеться 7.03.17 о 9.00.

Батьки приходять не пізніше 8.45 !

Рівно о 9.00 малята заходять в музичну залу.
Чекаємо всіх з сонячним настроєм та у змінному взутті.
********
З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s