Молодша група «Соняшник». Початок лютого 2017.

admin-ajax (1)

Перші тижні лютого ми з дітками групи «Соняшник» досліджували цікаві теми. Одна з них —  «Продукти харчування».
Гостями останнього тижня були два котики Сніжок та Мурчик. Дітки розвивали увагу та вчились будувати найпростіші умовиводи, відгадуючи загадки про гостей (за допомогою допоміжних слів «якщо», «тоді» дітки визначали : Якщо Сніжок швидший за Мурчика , тоді Мурчик?….повільніший за Сніжка. Якщо Сніжок старший за Мурчика, тоді? Мурчик молодший за Сніжка).

Дітки закріплювали вміння висловлювати свої думки, будуючи повні речення, відповідаючи на питання «До кого відносяться коти? (до свійських або домашніх тварин) Чому коти-це домашні тварини? (Бо їх годують люди.)
На заняттях із розвитку мовлення разом із котиками Сніжком та Мурчиком дітки

  • поповнили словник словами –назвами продуктів харчування, вчились добирати слова-ознаки до цих назв в грі «Який продукт? Опиши» (діти добирали прикметники : фрукти солодкі, кислі, духмяні, корисні ; борщ солоний, смачний, густий; торт солодкий, смачний тощо).
  • Розвивали вміння орієнтуватися в часі і добирати слова , що пов’язані з певними проміжками часу в грі «Що в яку частину доби?» (вранці ми снідаємо, п’ємо чай, їмо печиво ; в обід-обідаємо, вживаємо перші блюда : суп, борщ, другі блюда: кашу, салат…..; ввечері –вечеряємо, їмо вареники, картопляне пюре, фрукти, тощо).
  •  вчились перетворювати іменники в прикметники в грі «Що із яких продуктів?» (із картоплі- картопляне пюре, із яблук-яблучний сік, із овочів—овочевий суп, із малини-малинове варення тощо);
  • вправлялись у вмінні порівнювати продукти харчування за корисністю для здоров’я та вчились утворювати прикметники в простій формі вищого ступеня порівняння ( він утворюється від основи прикметника за допомогою суфіксів -іш-, -ш ) в грі «Що корисніше?» (Наприклад діти порівнюють : гречана каша корисніша ніж торт; суп корисніший за цукерку тощо).
  • Дітки закріплювали вміння розрізняти овочі та фрукти, називати де вони ростуть в грі «Назви одним словом» (наприклад : слива, яблуко, груша. Це?…. або навпаки : знайди серед всіх картинок лише овочі, лише фрукти).

На заняттях з художньої літератури

  • вчились розгадувати загадки про продукти харчування, наприклад :
    Морква, біб і цибулина,
    бурячок і капустина,
    ще й картопля — шусть у горщик.
    Ну й смачний ми зварим … (борщик).
    ***
    Довго з тіста їх ліпили, у окропі поварили.
    Потім дружно ласували,
    ще й сметанки додавали. (Вареники)
    ***
    І поживне, і смачне,
    біле, пінне, запашне.
    Залюбки малята п’ють,
    здоровенькими ростуть. (Молоко)
  • працювали із віршем про Брехливу кицю, а саме : вчились відповідати на питання за змістом твору, розвивали пам’ять, вправлялись у вмінні виразно розповідати вірш.

На валеології

  • вчились усвідомлювати необхідність бережного ставлення до власного здоров’я та розвивали монологічне та діалогічне мовлення під час колективного складання правил харчування.

Діти вправляються висловлювати свою думку, складаючи повні речення . А саме:
За один раз вживати не багато їжі;
вибирати свіжі овочі та фрукти;
дітям корисно вживати кашу, борщ, суп, м’ясо, молоко, сир, яйця;
корисно їсти горіхи, квасолю;
солодощі вживати лише зрідка;
їсти, не набиваючи повний рот;
під час їжі не розмовляти.

  • Вчились виразно розповідати вірш про дівчинку Таню, яка вживала тільки корисні продукти;
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовку,
  • удосконалювали дрібну моторику пальців рук, повторюючи слова та рухи пальчикової гімнастики «Млинці».

Удосконалювали дрібну моторику пальців рук, виконуючи завдання з ліпки «Фрукти на тарілці» (з пластиліну).
Під час вивчення теми «Професії», дітки

  • вправлялись у вмінні добирати слова –дії до назв професій в грі «Хто що робить?» (гітарист-грає, лікар-лікує, вчитель вчить, кухар-готує, пекар-пече, швачка-шиє, садівник-саджає тощо),
  • розвивали вміння добирати та визначати інструменти, які необхідні людям певних професій в грі «Знайди відповідний інструмент» (наприклад :будівельнику потрібен молоток, сокира, пила; садівнику –лійка, лопата, граблі; швачці-голка, ножиці, швейна машинка тощо),
  • Розвивали увагу, логічне мислення, відгадуючи загадки про професії;
  • Удосконалювали звуковимову, дрібну моторику пальців рук, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовку «Швачка».

Під час вивчення теми «Хто як зимує?» ми з малятами та гостем тижня Кротом Ендрю закріплювали знання про особливості поведінки диких тварин та диких птахів взимку,

  • Закріплювали вміння розрізняти птахів та тварин, розвиваючи логічне мислення в грі «Хто зайвий?» (дітки вчились висловлювати власну думку, пояснювати її повним реченням : «Я вважаю, що лисиця зайва, тому що вона тварина, а голуб, ворона та дятел-це птахи тощо).
  • Закріплювали вміння пояснювати та розрізняти тварин за особливостями харчування в грі «Хижак-травоїдний» ,
  • Закріплювали усвідомлення причин впадання в сплячку тварин та відлітання перелітних птахів (нема що їсти), грали в гру на закріплення «Впадає в сплячку- не впадає?»,
  • Вправлялись у вмінні добирати слова-ознаки до назв тварин в грі «Опиши» (лисичка яка ? пухнаста, хитра, зайчик який? Довговухий, сіренький, маленький. Ведмідь який? Великий, вайлуватий, клишоногий тощо),
  • вправлялись у вмінні добирати слова-дії в грі «Що робить?» (Вовк що вміє робити? Бігати, кусати, ловити, вити, гризти. Білка що вміє робити? Стрибати, гризти, збирати, готувати, запасати. Тощо)
  • Розвивали логічне мислення в грі «Порівняй» (діти порівнювали за картиками зовнішність тварин Лисичку та зайчика. Наприклад : Лисичка-велика, а зайчик-маленький, лисичка має довгий хвіст, а зайчик короткий, лисичка –хижак, їсть зайців, мищей, а зайчик травоїдний, їсть траву, листя, кору. У лисички вуха схожі на трикутник, а у зайця на овал, у лисички вуха короткі, а у зайця-довгі. Тощо)
  • удосконалювали дрібну моторику пальців рук, розвивали творчі здібності на занятті із ліплення «Шишка для білочки».

На розвиваючих логіко-математичних заняттях

  • Познайомились із цифрою 1, вчились розрізняти число та цифру 1; вправлялись у вмінні будувати одиницю із кольорових довгих паличок, лічильних паличок, визначали та порівнювали елементи цифри (носик коротший та ніжка довша),
  • Закріплювали вміння орієнтуватися в просторі (визначали напрямки в грі «Виклади ліворуч-праворуч, посередині);
  • Розвивали схематичне мислення, працюючи із схемою «Намисто із фігур» (діти викладали за зразком геометричні фігури незалежно від кольору та розміру).
  • Закріплювали навички лічби кількісної та порядкової, виконуючи завдання гри «Порахуй овочі, фрукти»;
  • Вправлялись у вмінні добирати числівники та відповідно змінювати закінчення іменників в грі «Скільки на кожній картинці фруктів, овочів?» (один баклажан, три баклажани; два лимони, п’ять лимонів тощо).
  • Розвивали логічне мислення в грі «Яка фігура зайва?» (вчились пояснювати власну думку повним реченням : я думаю, що круг зайвий тому, що він без кутів, а трикутник та квадрат-мають кути. Тощо)

Продовжували вчитись виконувати завданні із Блоками Деньєша, а саме :

  • Закріплювали вміння порівнювати фігури за розміром (великий-маленький), розрізняти фігури за формою (з кутами, без кутів), за кольором;
  • Закріплювали вміння добирати та продовжувати закономірності, чергуючи фігури відповідно схемі;
  • Закріплювали вміння добирати фігури в грі «Добери фігуру у віконце».

******
Шановні батьки!
Запрошуємо Вас на Свято Весни

3.03.17 о 15.30 (п’ятниця)
Інформація про ролі та костюми у щоденниках.
Чекаємо Вас з сонячним весняним настроєм

та у змінному взутті о 15.00.

*********
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s