13.02.-17.02. група «Ромашка»

ромашка

Тема: «Кімнатні рослини»

Мета: Формувати уявлення про живий куточок. Розширю­вати знання про рослинний світ. Ознайомити з деякими кімнат­ними рослинами. Сформувати загальне уявлення про значення кімнатних рослин у житті лю­дини. Розвивати вміння розрізняти кімнатні рослини за зовнішніми ознаками. Навчити дітей правильно доглядати за ними. Виховувати екологічну свідомість, турботливе став­лення до «зелених друзів», ба­жання доглядати за ними, оберігати їх.

Повторити та закріпити площинні геометричні фігури(круг, квадрат, трикутник, прямокутник); вправляти дітей у серіації предметів за формою; формувати вміння складати візерунки зі знайомих геометричних фігур; продовжувати орієнтуватися у просторі, формувати вміння визначати місце перебування заданого предмета; сприяти засвоєнню понять «між», «посередині», «біля»;  сприяти розвитку різних видів уваги, розвивати логічне мислення.

Слова-назви: дерева, кущі, квіти, каміння, пісок, земля , повітря, рослини, молочай, фікус, герань, монстера.

Слова-ознаки: кімнатні, декоративні, квітучі, листкові, вологе, сухе

Слова-дії: пересаджувати, рихлити, обприскувати, піклуватися, спостерігати, поливати.

 

Виростаєм на віконці, зацвітаємо на сонці.

Від водиці зеленієм, нашим діточкам радієм.

Ви нас, діти доглядайте і водою поливайте.

Щоб могли ми воду пити, треба землю підпушити.

Любі діти, час не гайте! Наше листя протирайте

————————————————————-

Кімнатні квіти я люблю

То пещу їх то поливаю

То з ними тихо говорю

То пісню їм на сон співаю

Вони всміхаються мені,

Вони живі – не мертві, ні…

——————————————————————

Туп-туп-туп!

Туп-туп-туп! Там і тут

До садочка діти йдуть,

Не біжать. Не кричать,

Лиш ніжками тупотять

          К. Перелісна

———————————————————————

Моя посмішка весела,

 Моя посмішка чарівна.

Ось. Тримай і ти її,

Посміхайся і рости.

images-3

Вітаємо нашого Георгія з Днем народження! Бажаємо здоров,я, щастя, успіхів в навчанні та вірних друзів!

20170213_091455 20170213_091506 20170213_094411 20170213_094756 20170213_100301 20170213_100419 20170213_100457 20170213_100552 20170213_100749 20170213_162223 20170213_162226 20170213_163731 20170213_163808 20170213_164551 20170213_175821 20170216_102525 20170216_103555 20170216_105131 20170216_110444 20170216_111757 20170216_111836 20170216_111913 20170216_111947 20170216_112130 20170216_112146 20170216_112224 20170216_112305 20170216_114324 20170216_115132 20170216_150744 20170216_151128 20170216_151130 20170216_151134 20170216_151514 20170216_151854 20170216_151858 20170216_152246 20170216_153848 20170216_155307 20170216_162729 imag1469 imag1470 imag1471 imag1472 imag1473 imag1474 imag1475 imag1476 imag1477 imag1479 imag1480 imag1481 imag1483 imag1484 imag1485 imag1486 imag1487 imag1489 imag1491 imag1493 imag1494 imag1496 imag1498 imag1500 imag1501 imag1502 imag1504 imag1505 imag1506 imag1507 imag1509 imag1510 imag1511 imag1512 imag1516 imag1519 imag1521 imag1522 imag1523 imag1524 imag1525 imag1526 imag1541 imag1542 imag1543 imag1544 imag1545 imag1546 imag1547 imag1549 imag1550 imag1551 imag1552 imag1553 imag1554 imag1555 imag1560 imag1563 imag1569 imag1570 imag1571 imag1572 imag1573 imag1574

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s