13-17.01.17середня група «Веселка»

На цьому тижні ми з дітками вчили все, що стосується одягу та взуття. Дітям було легко та цікаво, бо кожен з них має свій одяг і міг показати його іншим. Тому тему «Мій одяг та взуття» ми опанували  швидко.

Під час занять та ігор дітки спробували:

  • Розглядати різні види одягу один на одному та на ілюстраціях.
  • Порівнювати одяг для хлопчиків та дівчаток, дорослих та дітей.
  • Запам’ятати види одягу за його призначенням( домашній, святковий, спортивний, одяг для сну).
  • Складали короткий опис одягу за маленькою картинкою.
  • Розрізняти одяг в залежності від пори року(зимовий або теплий, лекий).
  • Розглянули різні тканини, з яких виготовляють одяг.
  • Демонстрували свої колготи та шкарпетки та знаходили спільне та відмінне.
  • Міркували скільки одягу потрібено в теплу пору і скільки взимку.
  • Програвали проблемні ситуації (Що буде, якщо…. не одягнути взимку теплий светер, що буде, якщо… без гумових чобітків ходити по калюжах і т.д).
  • Розглядали різне взуття, його види.
  • Говорили про розміри взуття та різноманітність підошв.
  • Підбирали до одягу спеціальне взуття.
  • На прогулянці перевіряли по слідам свої припущення щодо підошви у різного взуття.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5280 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5281%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5269 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5270%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5273

Під час мовленнєвих ігор вправлялись складати речення про той чи інший одяг, підбирали прикметники до назв одягу та вазуття (наприклад: чобітки — теплі, гарні, просторі, великі, красиві, чисті).

Для того, щоб діти вчились узгоджувати слова у роді, числі і відмінку ми виконували спеціальні вправи, де дитина мала додати потрібне слово і закінчити речення. (Наприклад: В магазин привезли багато…сорочок, суконь, футболок. У мене немає нової….шапки, куртки, штанів. У цій теплій…..шапці, шубі, срочці, сукні  … я піду гуляти). Дітки вчаться підбирати слова антоніми в іграх та вправах (Наприклад: великі чоботи-маленькі, теплий-холодний, білий-чорний, чистий-брудний, товстий-тонкий, тощо).

 Під час логіко-математичних занять діти виконували такі завдання:

-рахували прямою та зворотньою лічбою, парами.

-викладали цифровий ряд від 1 до 9.

— порівнювали групи множин та вставляли потрібний знак між цифрами.

-вчились правильно проговорювати математичний приклад (Напиклад: «Сім більше ніж чотири»).

— підбирали пару по певній ознаці (за кольором).

-встановлювали послідовність з геометричних фігур.

-визначали відмінність у поданих сукнях.

  Під час ігор в групі кожен малюк знаходить собі гру за уподобаннями. Діти багато будують, складаючи з великих та маленьких конструкторів різноманітні цікаві будови. Дівчатка грають в сюжетно-рольові ігри та виконують ролі продавця, мами, перукаря, лікаря, медсестри, тощо. Ввечері діти грають в настільні ігри, які допомагають їм закріплювати отриманні знання та розвивають їх мислення. В нашому арсеналі багато ігор, таких як «Асоціації», «Лото», «Супермаркует», розвивальні ігри «Що добре, а що погано», «Улюблені казки», «Скоро в школу». Дітки охоче складають пазли та самостійно влаштовують вистави з допомогою іграшок нашого театру.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5285

   Під час прогулянок дітки продовжують дослідження снігу. Завдяки змінам погоди ми мали змогу поспостерігати за таненням снігу і зсувам з дахів та поговорили про безпечну поведінку ( Не ходити під дахами, під бурульками, бути обережними на льоду). 15 лютого ми познайомились з народним звичаєм зустрічати свято Стрітення, познайомились з походженням його назви та особливостями погоди в цей день. Пригадали закличку до сонечка, якою запрошували весну скоріше приходити. Діти спостерігали за хмарами на небі, які на цьому тижні рухались дуже швидко по небу. Ми з дітками порівнювали що дарувала нам зима, і що може подарувати весна.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5284%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5279%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5276%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5276%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5275

Ось так минув тиждень. З повагою та побажаннями гарних вихідних, Ваші вихователі.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s