6.02-10.02.17. середня група «Веселка»

На цьому тижні ми з дітками продовжили тему, яку розпочали раніше. Адже як для хлопчиків , так і для дівчаток дуже цікаво подорожувати. Дітки мають досвід подорожів з батьками, тому складного в цій темі було небагато. Наші подорожі були уявними і подорожували ми з допомогою різних видів транспорту. Тому тему назвали: «У світі транспорту».

Під час занять дітки повторювали та вдосконалювали свої знання таким чином:

  • Розглядали багато ілюстрацій, на яких зображені різні види транспорту (вантажний і легковий; наземний, водний та повітряний; звичайний міський пасажирський та транспорт спеціального призначення).
  • З’ясовували, чи весь транспорт підійде для подорожі.
  • Говорили про різне призначення транспорту.
  • Описували картинку з зображенням транспортного засобу.
  • Пригадували про транспорт в місті і в селі.
  • Порівнювали транспорт в давнину і сучасний.
  • Складали різні види транспорту з частин.
  • Викладали корабель з рахівних паличок.
  • Грали в мовленнєві ігри, під час яких вчились узгоджувати слова між собою(один корабель- два кораблі, один літак-шість літаків), підбирати прикметники до назв транспорту(літак який?… швидкий, великий, зручний, просторий…тощо).
  • Складали командою неіснуючий транспорт.
  • %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5250 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5251

 Поза заняттями дітки грали в сюжетно-рольову гру «Мандрівники», під час якої відтворювали звуки транспорту, імітували рухи транспорту, вчились бути пілотами, водіями, капітанами. Діти вчаться використовувати предмети-замінники(коло-це штурвал і кермо, ) та користуються  біноклями, створюють карти для подорожів. Під час таких ігор малюки вчаться домовлятись про ролі, про підбір атрибутів, спілкуються між собою та вчаться дотримуватись певних правил.

Під час логіко-математичних занять діти закріплювали раніше набуті знання:

-рахували в прямому та зворотньому порядку;

-порівнювали дві групи множин і встновлювали рівність(п’ять дорівнює п’яти);

-визначали спільне та відмінне у машин;

-порівнювали предмети за різними величинами(довжиною, шириною, висотою);

-встановлювали послідовність предметів за власним задумом;

-викладали з рахівних паличок за зразком і по пам’яті;

-викладали геометричні фігури в певній послідовності за словесною інструкцією.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5255 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5256 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5257

 Під час прогулянок та на занятті «Рідна природа»  дітки продовжують досліджувати сніг та кригу, вчаться спостерігаючи, визначати стан погоди і давати словесну характеристику. Морозяна погода на вулиці сприяла тому, щоб діти дізнались все про мороз і зимовий вітер. Малюки вчились описувати різні природні явища(снігопад, іней, хурделиця, завірюха, бурульки, морозяні візерунки, крига). Під час роботи з дітками ми використовували спеціальні мовленнєві вправи з логічним навантаженням:

  1. «Куди падає сніг?» (Наприклад: на будинки, на дерева, на трубу, на підвіконня…. і потрібно знайти якомога більше варіантів).
  2. «»Як зігрітись після прогулянки по морозу?» (варіанти відповідей були дуже цікавими і дуже порадували).
  3. «Про що ти подумав, коли почув слово «зима»?
  4. «Назви зимові  слова».

На цьому тижні ми читали діткам оповідання природничого характеру, але які вчать як правильно вчиняти, як дружити і як потрібно бути уважним.

О.Буцень оповідання «Ожеледь»

В.Сухомлинський  — «Дівчинка і синичка»

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5266 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5267 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5268%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5261 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5262

Ми з дітками розпочали новий вид роботи, який допомагає дітям краще розуміти різноманітний стан людей(радість, сум, засмученість, задоволення) та ті  емоції, які вони відчувають самі. Існують спеціальні ігри, які ми будемо включати в свою роботу з малюками. Дітки вже виконували елементи цієї роботи. Вони користуються спеціальними піктограмами з зображенням веселого, сумного, злого, здивованого облич, коли викладають фігури людей.  Тепер ми будемо вчитись з допомогою міміки та рухів відтворювати невеликі тексти і  віршики. Перші спроби пройшли дуже гарно.

Ось так минув тиждень.

З побажаннями гарного настрою на вихідні, Ваші вихователі.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s