30.01-3.02.17р.середня група «Веселка»

На цьому тижні ми з дітками ще трохи приділили уваги мудрості  казок та розпочали вивчення нової теми, під час якої  будемо багато уявляти та фантазувати, мислити та висловлювати свої враження. Тему «У світі транспорту» ми продовжимо ще і на наступному тижні.

 Під час занять дітки мали змогу:

  • Знову пригадати казкових героїв і їх характер.
  • Поміркувати над тим, чому навчає та чи інша казка.
  • Запам’ятати якими словами розпочинаються казки і як закінчуються.
  • Підібрати потрібну мордочку казковому герою під час настільної гри.
  • Відтворити міміку героя, його жести, позу без слів.
  • Пригадати віршовані рядки з казочок, які добре відомі дітям.
  • %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5232 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5233

 Під час логіко-математичних занять діти вправлялись:

*рахувати прямою та зворотньою лічбою в межах 10;

*повторювали назви та особливості геометричних фігур;

*групували фігури за певною ознакою(величиною);

*порівнювали групи множин (10 вгорі і 3 внизу- визначаючи де більше, а де менше);

*викладали цифровий ряд та знаходили відповідні цифри по кількості предметів;

*вставляли знаки між цифрами (знак «більше» і «менше») та вчились «прочитувати приклад»(Наприклад: Шість менше ніж вісім).

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5243 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5244%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5236 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5237 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5238 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5239

   Розпочавши з дітьми вивчати тему про транспорт, ми в першу чергу зупинились на:

  1. Поясненні дітям про проїжду частину та тротуар.
  2. Пригадали, який транспорт діти знають та бачили на вулицях міста.
  3. Закріпили знання про світлофор та правила дорожнього руху.
  4. Визначали яким транспортом і де можна подорожувати.
  5. З яких частин складається та чи інша машина?

Під час прогулянок дітки уявляли себе мандрівниками та туристами, які подорожують і використовують різні види транспорту. Ми з ними здійснювали пішохідний перехід навкруги дитячого садка і уявляли себе туристами в горах, які долають різні перешкоди, влаштовують відпочинок, встановлюють палатки, розпалюють вогнище. Ця сюжетна гра дуже сподобалась дітям, зацікавила їх до розглядання мапи.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5248%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5242 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5249%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5240 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5241

Дітки продовжують працювати в зошитах, де готують ручку до письма, виконують завдання на розвиток логічного мислення, закріплюють математичні поняття та узагальнюючи слова. Робота в цих зошитах вчить діток виконувати завдання за словесною інструкцією, за поданим зразком, розвиває уважність, посидючисть. Паралельно дітки вчаться бути охайними, старанними та розвивається їх естетичний смак, коли вони самостійно обирають кольори для зафарбовування.

Приємно спостерігати, як діти самостійно пробують організовувати ігри, домовляються про послідовність виконання тих чи інших дій, вчаться доводити свою точку зору.

Так проходить наш тиждень в садочку.

  ШАНОВНІ БАТЬКИ!

   На наступному тижні ми запрошуємо Вас на батьківські збори, які відбудуться 8.02 о 17.30хв.

З найкращими побажаннями, до зустрічі в понеділок, Ваші вихователі.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s