23-27.01.17 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

23-27.01.17 Цей тиждень ми присвятили вивченню «Правил Чистюль».


На заняттях впродовж тижня дітки зустрічали Каченятко Крячика (та згадали, що він відноситься до свійських птахів). Повторили відмінності птахів та тварин, диких та домашніх птахів, згадали назви відомих свійських птахів,  грали в гру на звуконаслідування «Хто як співає?»

Разом із гостем тижня ми розглядали органи тіла людини

  • і розвивали монологічне мовлення, складаючи повні речення в завданні «Як і коли треба доглядати та тримати в чистоті»;
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні скоромовки про горобчика (повторювали скоромовку з різною силою голосу, різними емоціями та різним темпом) та чистомовки.
  • Розвивали увагу, пам’ять, працюючи із віршем про Доню, яка не мила руки (діти вправлялись у вмінні відповідати повними реченнями на запитання за змістом твору, вчились виразно розповідати вірш на пам’ять).
  • Закріплювали знання про значення чистоти, складаючи та регулярно повторюючи «Правила чистюль»;
  • грали в гру «Чарівний мішечок» )діти впізнавали та називали предмети –засоби гігієни, що допомагають підтримувати чистоту та розвивали зв’язне мовлення, складаючи повні речення про призначення цих предметів;
  • розвивали увагу, логічне мислення в грі «Правильно-неправильно» (визначали що треба та не треба робити для підтримання чистоти тіла та чистоти приміщення;
  • виконували завдання гри «Які речі в групі повинні де розміщувати після використання чи гри» (повторили назви ігрових центрів –«БІбліотека», «Салон краси», «Магазин» тощо.

На логіко-математичному заняттях дітки разом із Каченятком Крячиком

  • познайомились із фігурою ПРЯМОКУТНИКОМ. Діти досліджували прямокутник на дотик, порівнювали його із квадратом, трикутником, кругом; вчились знаходити схожі та відмінні ознаки у квадрата та прямокутника. Виконували завдання дидактичної гри «Знайди предмети схожі за формою на прямокутник»;
  • Вправлялись у вмінні порівнювати прямокутники за розміром, виконуючи завдання гри «Який прямокутник більший-менший?» (+закріпили кольори та орієнтування в просторі: ліворуч-праворуч);
  • вправлялись у вмінні порівнювати фігури за розміром , визначаючи «однакові», «неоднакові», «більші-менші», «великі-маленькі», виконуючи завдання лоігчної гри з Блоками Деньєша «Два Паровозика» (діти знаходили потрібні за розміром фігури (трикутники, квадрати, трикутники, прямокутники): великі та маленькі);
  • розвивали дрібну моторику пальців рук та логічне мислення, виконуючи завдання із фетровими килимками та кольоровими паличками «Прикрасимо рушничок»;
  • розвивали дрібну моторику рук, зорову увагу, терплячість, виконуючи завдання «Проведи доріжку» (+знайомились із різноманітними лініями : прямими, хвилястими, ламаними).

На музичних заняттях

  • розвивали слухову увагу, вміння відчувати музику, розвивали уяву, слухаючи музичну оперу «Казка про Царя Салтана», вчились визначати Дива в цій опері.
  • Дітки із задоволенням грали в музичні рухливі ігри,
  • вчили пісеньки про різні пори року.

Під час прогулянок розвивали спостережливість, відгадуючи назви диких зимуючих птахів, назви дерев на території садочка. Дітки із задоволенням створювали сніжні тунелі, грали в гру «Влучи сніжкою у стовбур та веранду», «Хто далі кине сніжку».
На фізкультурі розвивали увагу, виконуючи вправи зарядки, тренували силу рук, виконуючи завдання «Проповзи по лавці, підтягуючись руками», розвивали вміння проповзати під дугами, перелазити через м’які блоки, вміння стрибати, відштовхуючись двома ногами з обруча в обруч та через м’які невисокі блоки, розвивали увагу, вміння бігати та зупинятись за сигналом в рухливій грі «Всі в свої будиночки», розвивали вміння відбивати великий м’яч від підлоги і ловити його в грі «Відбивай за сигналом».

З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s