23-27.01.17 Група «Мальва». Розвиваючі заняття з логіко-математичною домінуючою складовою.

222depositphotos_81778524-children-holding-hands

23-27.01.17 Дітки групи «Мальва» на розвиваючих заняттях з логіко-математичною домінуючою складовою розпочали вивчення Годинника, вправлялись у визначенню часу за допомогою годинника.
На заняттях зустрічали Гостів Тижня Джорджика, Іринку та Дені (Ведмедик, Песик, Мавпочка),

  • виконували логічне завдання на розвиток короткочасної пам’яті та складання умовиводів (визначали хто із них хто та який із гостей старший та молодший, використовуючи слова «якщо-тоді»).
  • Разом із Гостями грали в гру «Які бувають годинники?», «Для чого нам годинники?». Дітки досліджували частини годинника, вчились розрізняти годинникову велику стрілку та хвилинну маленьку стрілку.
  • Закріплювали вміння визначати час «Рівно стільки то годин» (визначали рівно шість годин, рівно дванадцять тощо). Закріплювали знання та вміння визначати час за годинником в грі «Який годинник зайвий?».
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання гри «В якому рядку та стовпчику зайве?»;
    Вправлялись у вмінні орієнтуватися в часі та просторі, працюючи із Моделлю часу «Що я робив в цей проміжок часу» (+визначали ліворуч-праворуч смужку та яка вона по порядку);
  • Удосконалювали увагу, вміння швидко виконувати завдання гри «День тижня по порядку, день вчора, сьогодні, завтра, післязавтра, позавчора, між таким то днем і таким то днем» (+повторили вихідні та робочі дні тижня);
  • Розвивали дрібну моторику рук+ повторили назви фігур+розвивали увагу та логічне мислення, виконуючи завдання гри «Виклади гусінь за зразком».
  • Розвивали логічне мислення, увагу, виконуючи завдання гри «Знайди фігуру за описом»;
    Вправлялись у вмінні порівнювати кількість предметів та знаходити відповідний знак «більше-менше»;
  • Закріплювали вміння викладати числовий ряд по порядку, в зворотному порядку, від названого до названого числа;
  • Закріплювали вміння визначати «Цифри-сусіди».
  • Розвивали увагу, дрібну моторику рук, виконуючи пальчикові зарядки «Уважні пальчики», «Кулак-долонь-ребро».
  • Закріплювали навички розв’язання прикладів на віднімання в грі «Знайди потрібний вулик».
    З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s