23.01-27.01.17р. середня група»Веселка»

На цьому тижні дітки з задоволенням пригадували українські народні казки та казкових персонажів. Тема дуже близька дітям і зрозуміла. Вони з задоволенням працювали і виконували найрізноманітніші завдання, по’язані з казками. Кожного дня ми ніби опинялись в якійсь казці і переживали за її героїв.

Під час занять ми намагались:

  • Пояснити дітям відмінність казки від інших художніх творів.
  • Дати дітям уявлення про те, що існують різні види казок (народні, авторські, віршовані, чарівні,тощо).
  • Описувати характер казкових героїв.
  • Порівнювали казкових героїв з справжніми тваринами чи людьми.
  • Закріплювали вміння правильно визначати назву казки.
  • Розглядали книжки-іграшки, книжки з об’ємними казковими героями, міні-книжечки.

Протягом тижня дітки познайомились з новими казками та вчились робити висновки після читання чи розповідання тієї чи іншої казки. Кожна дитина аналізувала вчинки казкових героїв. Ми з дітками порівнювали життя казкових персонажів та справжніх звірів. Дітки складали казкового героя з покидькового матеріалу та уявляли себе авторами казочки, розповідаючи іншим про ідею власної казки.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5213 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5214 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5215

 Казки, які ми прочитали:

«Лисиця і рак»(укр.нар.)

«Вершки та корешки»(російська казка)

«Троє поросят»

«Лисиця і журавель»

«Пан Коцький»

«Хвости»

Під час логіко-математичних занять та ігор:

  • Діти постійно вправляються рахувати різними способами. Цього разу ми вправлялись рахувати парами чи двійками (два, чотири, шість…)
  • Вчаться вирішувати логічні задачки.
  • Кожного разу ми з дітками закріплюємо цифровий ряд в межах 9. Вправляються малюки співвідносити цифру і число.
  • Діти вчились складати ціле з частин (розрізні картинки) та ділити ціле на цастини (пиріг чи піца).
  • Закріплення назв геометричних фігур проходило з визначенням особливостей кожної фігури.
  • Підготовкою руки до письма дітки займались під час роботи в зошиті.
  • %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5223 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5224 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5225 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5226 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5227

 Ознайомлення з природним довкіллям проходить під час прогулянок, коли діти досліджують сніг, кригу. Якщо на вулиці діти мають змогу копати, розсипати та ліпити зі снігу, то під час занять вони розглядають ілюстрації , фотографії з різними природними явищами і в тому числі з різним зображенням снігу. Для кращого усвідомлення та створення власного висновку про те чи інше явище ми пробуємо проводити досліди та експерименти.  Під час дослідження снігу діткам пропонувалось потрогати сніг, який щойно занесли в кімнату і побачити що з ним відбувається в найближчий час, через більший проміжок часу. Ми продемонстрували діткам кригу, яка не тоне на поверхні води, подивились на грудочки снігу, які теж плавали на поверхні і продовжимо експеримент у понеділок, коли дітки побачать воду, яку ми винесли на балкон. Паралельно діти запам’ятовували назви зимових місяців та розглядали ілюстрації з зображенням снігу та криги.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5230 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5231%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5228

  В групі діти грають в ігри за власними сюжетами, багато будують з різних конструкторів. Багато діток надає перевагу малюванню олівцями та настільним іграм. На цьому етапі дітки вчаться встановлювати взаємозв’язки, вчаться ділитись іграшками, просити про допомогу та вирішувати різноманітні проблемні ситуації. Саме в цьому взаємному спілкуванні дуже корисно вчитись взаємодіяти на прикладі казкових героїв. Тому ми будемо намагатись читати дітям оповідання та казочки, які будуть вчити малят ділитись, не насміхатись, допомагати один одному, не хвастати, тощо.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be5219

!!!   З цією ж метою та з метою розширення дитячого кругозору ми розпочали цикл читання дітям різноманітних казок перед сном і дуже просимо Вас, шановні батьки, підтримати цю нашу ідею. Протягом тижня дитина має познайомитись з новою казочкою, яку потім буде розповідати іншим дітям. Ця робота буде дуже корисною для різноманітних сторін розвитку дитини. Ми будемо рекомендувати Вам авторів та назви казочок. Сподіваємось на Ваше розуміння важливості цієї роботи.

З повагою та побажаннями всього найкращого, до зустрічі, Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s