Молодша група «Соняшник». Січень 2017.

admin-ajax (1)

От і розпочався Новий 2017 рік.
Малята нашої групи впродовж перших тижнів січня вивчали теми «Зимові розваги» та «Транспорт».
Дітки розширили знання про різноманіття зимових видів спорту та зимових розваг: катання на санчатах, лижах, ковзанах.

  •         Дітки на заняттях та прогулянках регулярно повторювали правила безпеки взимку : про обережність при катанні на ковзанах, лижах, про те, чому не можна їсти сніг, кидатися сніжками в обличчя, чому не можна ходити під будинками – про небезпеку бурульок.
  • На прогулянках вчились розрізняти властивості снігу коли сильний мороз та у відлигу, чому в одні періоди сніжки гарно ліпляться, а в інші дні –сніжки неможливо зліпити.
  • Розвивали діалогічне мовлення складаючи речення за картиною «Зимові розваги», вчились будувати повні речення, будуючи відповіді на запитання за картиною.
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи чистомовки та скоромовки про зимові розваги та транспорт, розвивали пам’ять, увагу, виразно розказуючи вірш про котика і сніг та «Світлофор».

Розширили уявлення дітей про різноманітний транспорт.

  • Поповнили активний словник узагальнюючими словами-назвами видів транспорту, вчились розрізняти частини автомобілів.
  • Закріплювали знання про транспорт та розвивали логічне мислення, виконуючи завдання гри «Третій зайвий» (види транспорту).
  • Дітки познайомились із транспортом спеціального призначення (швидка допомога, поліція, пожежна машина; із телефонами екстреного виклику, ситуаціями, в яких викликають ці машини), малята із задоволенням грали в гру «Машини –рятівнички», розвивали увагу та вміння рухатись та зупинятися за сигналом.
  • Удосконалювали навички кількісної лічби в грі «Скільки вагончиків?» та в грі «Скільки транспорту ти бачиш?» та порядкової лічби, визначаючи порядковий номер вагончиків в потягах та виконуючи завдання гри «Який по порядку транспорт?».
  • Вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі (верхній потяг нижній, вгорі-внизу).

Із задоволенням відпочивали, повторюючи слова та рухи тематичних фізкультхвилинок «Потяг», «Санчата».
На логіко-математичних заняттях

  • вчились порівнювати палички за довжиною , визначали довгу та коротку, вправлялись у вживанні термінів «довгий», «короткий», повторили вміння вживати терміни : «однакові», «однакові за довжиною» «не однакові», «різні».
  • Розвивали дрібну моторику рук, викладаючи сніжинки із лічильних паличок. Удосконалювали вміння орієнтуватися в просторі ( синя сніжинка в центрі, білі сніжинки -праворуч, ліворуч).
    Вправлялись у вмінні порівнювати фігури за розміром в грі «Порівняй сніжні кульки (велика-маленька).
  • Розвивали логічне мислення та дрібну моторику рук, оздоблюючи фетрові килимки в грі «Прикрась зимовий килимок» (завдання : продовж рядок за зразком : велика-маленька-велика-маленька снігова кулька).

На музичних заняттях вправлялись у вмінні слухати музичні твори, визначати їх настрій, темп музики. Удосконалювали увагу, звуковимову, проспівуючи музичну скоромовку «Сорока». Розвивали увагу, пам’ять, повторюючи слова та рухи в музичній грі «Заморозка».
Під час п’ятничних розваг малята знайомились із традиціями святкування Різдва, Старого Нового року, Водохреща.

Малята разом з дітками з інших груп співали колядки, щедрівки, весело танцювали та грали в українські народні ігри.


З Повагою. Ваші вихователі. До зустрічі в понеділок.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s