21-25.11.16 Розвиваючі заняття з логіко-математичною домінуючою складовою. Група «Мальва».

222depositphotos_81778524-children-holding-hands

21-25.11.16 На цьому тижні дітки групи «Мальва» досліджували «Світ предметів і матеріалів».
На розвиваючих заняттях з логіко-математичною домінуючою складовою

  1. Розвивали логічне мислення,
  • виконуючи завдання дидактичної гри «Що до чого?». В цій грі треба було прослідкувати зв’язок одних предметів із іншими в рядку та скласти повні речення, пояснюючи власну думку.
  • Виконуючи завдання логічної гри «Що зайве?» (діти вправлялись у вмінні обґрунтовувати власну думку, шукати декілька варіантів правильної відповіді).

2.  Формували вміння складати описові розповіді та розвивали логічне мислення,

  •  виконуючи завдання гри «Відгадай  про який предмет розповідається в описі»,
  • впізнавали матеріал, з якого предмет виготовлений та групу, до якої відноситься цей предмет (Наприклад : граблі виготовлені із дерева та металу і відносяться до садових інструментів; викрутка виготовлена із пластмаси та металу і відноситься до будівельних інструментів тощо);

3. Вправлялись у вмінні орієнтуватися в часі , а саме:

  • Познайомились із ускладненою Моделлю Часу –Схемою, що об’єднує три доби (вчора, сьогодні та завтра).
  • Вчились визначати в який час відбувається дія (вчора, сьогодні чи завтра і в яку частину доби : вночі, вранці, вдень, ввечері).
  • Розвивали зв’язне мовлення, складаючи речення про події, що відбулися, що відбуваються та будуть відбуватися (Наприклад , дитина складає речення: Вчора вранці я чистила зуби. Завтра ввечері я буду читати книжку тощо).

4. Закріплювали навички кількісної та порядкової лічби,

  • визначаючи, яка смужка по порядку на схемі Частин Доби (Наприклад : п’ята зліва чи третя справа);
  • визначаючи, який предмет по порядку (зліва, справа, зверху чи знизу) знаходиться на дошці.

5. Закріплювали вміння орієнтуватися в просторі , а саме:

  • знаходили предмет в заданому рядку та стовпчику, виконуючи завдання гри «Відшукай предмет» (Наприклад: знайди предмет, який знаходиться в третьому стовпчику і п’ятому рядку тощо);

6. Закріплювали вміння розв’язувати приклади:

  • Визначаючи та добираючи потрібний знак (плюс чи мінус);
  • Вправлялись у вмінні читати приклади.

З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s