21-25.11.16 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

21-25.11.16 На цьому тижні дітки групи «Соняшник» разом із Гостем тижня Вовчиком-братиком прощалися із осінню. Тема тижня «Осінь, до побачення».

На заняттях із Рідної Природи:

  • дітки закріпили знання про ознаки осені, про зміни в природі, які відбуваються ранньою та пізньою осінню;
  • розширили знання про життя диких тварин та птахів восени;
  • відгадували загадки про осінні явища природи;

Впродовж тижня на заняттях із Розвитку мовлення:

  • Вправлялись у вмінні складати описові розповіді за сюжетними картинами про осінь із допомогою вихователя;
  • виконуючи завдання «Який Вовчик» дітки добирали слова-ознаки про вовка , про його особливості (вовчик, сірий, голодний, хижий; зуби у вовка гострі, білі тощо);
  • виконуючи завдання гри «Яка погода восени» (діти добирали слова-ознаки про осіннє небо : сіре, низьке, сумне тощо;   вітер : сильний, холодний, пронизливий тощо; добирали слова дії про осінні явища природи вітер дме, зриває листя, виє, тощо)
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та
  • повторюючи із різною силою голосу та в різних емоційних станах скоромовку про осіннє небо;

На заняттях із художньої літератури :

  • Слухали казку Василя Сухомлинського «ОСІНЬ ПРИНЕСЛА ЗОЛОТИСТІ СТРІЧКИ» (діти вчились відповідати на запитання за змістом твору, слухати уважно товаришів);
  • Працювали із віршем «Останній листочок. (Анатолій Камінчук)
    Листя падає
    Додолу.
    Засинає
    Гай і поле.
    На вербі
    Один
    Листочок.
    До зими
    Один
    Деньочок!
    Діти вчились відповідати на питання за змістом, вправлялись у вмінні виразно розповідати твір один одному.

На занятті з Етики дітки ділилися своїми розповідями про Добрі Справи та показували друзям чудові Добринки, які виготовили разом із батьками.
На логіко-математичних заняттях

  • Формували вміння порівнювати предмети за розміром та закріплювали в активному словнику терміни «великий», «маленький», «однакові за розміром», «не однакові за розміром»;
  • Продовжували роботу із Блоками Деньєша, а саме:
    Познайомились із прямокутником, вчились класифікувати прямокутники за розміром, кольором.
    Вчились встановлювати закономірності та вчились викладати ланцюжок із прямокутників різного розміру (вчились вибирати великі чи маленькі прямокутники незалежно від кольору та товщини);
    Вправлялись у кількісній лічбі, а саме:
    Визначаючи кількість прямокутників лише названого кольору (серед червоних, жовтих та синіх);
    Виконуючи завдання гри «Побудуй для Зайчика парканчик» . А саме : Визначаючи загальні кількість маленьких чи великих прямокутників, загальну кількість прямокутників у парканчику.

Розвивали дрібну моторику пальців рук,

  • виконуючи пальчикову гру «Осінні листочки» та
  • виконуючи творчу роботу із ліпки «Осінні дерева» (діти вчились відщипувати невеличкі шматочки пластиліну, скочувати маленькі кульки, розкочувати тонкі гілочки дерев).
  • під час індивідуальних ігор із паличками Кьюізенера та лічильними кольоровими паличками,
  • під час конструктивно-будівельних ігор із різними пластмасовими та дерев’яними конструкторами.

До зустрічі в понеділок! З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s