14.11-25.11.16. середня група «Веселка»

За останні два тижні ми з дітками опрацьовували дві теми, які були цікавими та надавали можливості їм пригадати вже раніше вивчене та почуте. Спираючись на свій досвід та знання дітки мали змогу в іграх та вправах пригадати все по темі: «Хто де мешкає» та «Хто і як готується до зими».

Під час вивчення ми спробували:

  1. Пригадувати все, що ми знаємо про житло людей та тварин, птахів, комах, риб, плазунів.
  2. Згадували відоме нам житло казкових персонажів та знайомились з новими казочками.
  3. Обговорювали матеріали, необхідні для будівництва.
  4. Придумували кінцівку до невеличкої фантастичної казочки.
  5. Повторювали назви житла різних звірів (нора, лігво, барліг, дубло).
  6. Порівнювали різноманітні будиночки між собою.
  7. З’ясовували необхідність житла для різних представників природного довкілля.
  8. Розмірковували над необхідністю готуватись до зими людям, тваринам, птахам.
  9. Вивчали про підготовку до зими рослин та землі.
  10. Повторювали назви осінніх місяців та асоціювали їх.
  11. Розглядали ілюстраціїї різноманітної осінньої погоди.
  12. Відгадували загадки стосовно води, яка може бути в різних станах (дощ, сніг, крига, іней, тощо).

Нам допомагали різноманітні ігри та вправи, направлені на розвиток мовлення дітей, логічного мислення та різноманітних психічних процесів(уваги, пам’яті, сприймання). Діти нашої групи вже вчились працювати в парах під час занять. Тепер ми з дітьми почали впроваджувати новий вид роботи, а саме, робота в команді. Тепер іноді для ігор дітки діляться на дві команди і кожна команда отримує своє запитання чи завдання. Суперники з іншої команди мають не підказувати і вчаться , таким чином , себе стримувати. За правильну відповідь вся команда отримує очко. В кінці підраховуються очки та оголошується команда переможець. Поки що у нас перемагала дружба, а в подальшому ми будемо вчитись достойно перемагати та програвати.

Під час мовленнєвих занять відпрацьовували наступне:

  • Проговорювати слова з протилежним значенням(антоніми: високий-низький, широкий-вузький, довгий-короткий).
  • Поняття , які відносяться до орієнтування в просторі: ліворуч-праворуч, вгорі-внизу, над-під.
  • Сприймати слова на слух і відносити їх до певної групи.
  • Швидко підбирати прикметник для опису тварини (вовк… злий, голодний, сердитий, сірий..тощо) та дієслова(білка вміє… бігати, стрибати, гризти, запасатись).
  • Звуконаслідували шелест вітру(ш-ш-ш), шурхотіння осіннього листя(шур-шур-шур), працю молотка (стук-стук-стук).
  • Проговорювали слова з різною силою голоса (пошепки, звичайно, голосно, крик).
  • Промовляли чистомовки в різному темпі (швидко і повільно).
  • Вивчали нову фізкультхвилинку та віршик:

А який збудуєм дім

Нашим їжачкам малим.

Отакий високий, отакий широкий.

Молоточки стуки-стуки

Дуже вправні наші руки!

    Під час логіко-математичних занять:

— вдосконалювали вміння дітей рахувати різними способами(прямо, по порядку, хаотично);

-вправлялись називати суміжні числа;

-рахували кількість предметів та позначали певною цифрою;

-знаходили цифри-сусіди;

-порівнювали групи предметів та вставляли потрібні знаки, визначаючи більшу та меншу цифру;

-порівнювали предмети за довжиною, висотою, шириною;

-знаходили спільні ознаки у певних предметів та різницю між ними;

-знайомились з певними часовими поняттями:сьогодні, вчора, завтра;

-встановлювали послідовність предметів(викладали доріжку з кольорових прямокутників).

Діти багато працювали з роздатковим матеріалом: рахівними паличками, геометричними фігурами, ватними кружечками. Ми продовжуємо працювати в зошитах, де дітки вправляються проводити лінії та зафарбовувати, не виходячи за краї. Дітки розпочали працювати з папером, створюючи поробки в техниці «орігамі», яка дозволяє ще більше розвинути їх ручку та підготувати до письма.

В повсякденному житті та на прогулянках дітки організовують ігри за власним бажанням зі своїми іграшками,спостерігають за природним довкіллям, найближчими будинками та вулицями. Кожна дитина має свої власні уподобання щодо ігор, але всі дітки допомагають складати іграшки, з задоволенням накривають на стіл передобідом чи вечерею. Дітки знають, що скоро до них прийде Святий Миколай і буде запитувати про їх добрі справи, тому стараються ще більше.

Ось таке життя малюків в садочку. З повагою та побажаннями всього найкращого, Ваші вихователі.

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s