14-18.11.16 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

14-18.11.16 На цьому тижні ми з дітками групи «Соняшник» досліджували тему «Одяг».
На заняттях «Дитина в соціумі»

  • діти познайомились із узагальнюючим словом «одяг»;
  • малята вчились розрізняти різні види одягу, вправлялись у диференціації одяг за сезоном: літня, осіння, зимова;
  • виконували завдання дидактичної гри «Добери одяг» (Перед дітьми малюнки із зображенням одягу різних сезонів. Завдання: вибрати одяг для осінньої прогулянки, назвати його.);
    закріплювали знання про одяг, виконуючи завдання «Вгадай одяг за описом».

На заняттях із Розвитку мовлення

  • продовжували розвивати уміння правильно складати описову розповідь про одяг;
  • розвивали логічне мислення, виконуючи завдання Гри«Виправте помилку» — У Оленки зелена спідничка. (Ні, зелений сарафан. У Сашка жовта сорочка. (Ні, жовта футболка.) тощо.)
  • Збагачували знання дітей про одяг, поповнили активний словник новими словами-назвами одягу, частин одягу;
  • розвивали вміння узгоджувати іменники в зменшувально-пестливій формі, виконуючи завдання гри «Скажи ласкаво» (спідниця-спідничка, плаття-платтячко, сарафан-сарафанчик, шкарпетки — шкарпеточки тощо);
  • Продовжували вчити складати описовий розповідь з допомогою наочного матеріалу «Одяг».
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовку.

На занятті з Художньої літератури

  • дивились ляльковий театр «Рукавичка» і розвивали зв’язне мовлення, увагу, творчі здібності перевтілюючись в акторів театру .
  • Малята із задоволенням показували один одному не тільки казку-театр «Рукавичка», а і «Курочка Ряба» і вигадували власні історії з використанням лялькового театру.
  • Розвивали пам’ять, увагу, вміння виразно розповідати вірш про шкарпетки та Кота Мурка.

На логіко-математичному занятті

  • Формували вміння використовувати порядкову лічбу, виконуючи завдання гри «Назви і покажи яка по порядку та кого кольору ця шапка»;
  • Формували вміння порівнювати дві множини за кількістю елементів та розвивали увагу,
  • виконуючи завдання дидактичної гри «Порівняй кількість шапок та рукавиць» (вчились визначати чого більше, менше);

Продовжували формувати вміння порівнювати предмети за розміром,

  • Виконуючи завдання «Порівняй шапки та рукавиці за розміром» (вправлялись у вживанні термінів «однакові», «неоднакові», «різні»);
  • виконуючи завдання гри «Порівняй одяг за розміром» (вправлялись у вмінні застосовувати ступені порівняння прикметників , а саме :
    Вищий ступінь порівняння прикметників утворюється доданням:
    а) суфікса -іш- або -ш- до основи чи до кореня звичайної форми якісного прикметника: більша шапка, менша шапка
    Найвищий ступінь порівняння прикметників утворюємо доданням:
    а) префікса най- до форми вищого ступеня: найбільша шапка, найменша рукавичка тощо.
    б) слів найбільш, найменш до звичайної форми якісного прикметника: найбільш зручний одяг для літа це-…., найбільш зручний одяг для зими-це……
  • Продовжили працювати із Блоками Деньєша, а саме
    Вчились диференціювати фігури за кольором;
    Розвивали логічне мислення, вчились розуміти закономірності, виконуючи завдання гри «Побудуй місточок».

На музичних заняттях вчились слухати музику Петра Чайковського, Дмитра Кабалевського, розрізняти настрій п’єс, грали в музичні ігри, вправлялись у виконанні музично-ритмічних рухів, розвивали увагу, тренували силу голосу, співаючи пісні про погодні явища.
****************
Шановні батьки!
Ми починаємо підготовку до Зустрічі Святого Миколая.

З дітками ми будемо «вирощувати» Дерево Доброти.

Листочки цього Дерева – сердечки дітки будуть приносити в понеділок і на занятті з Етики ділитимуться із друзями групи розповідями про свої добрі справи.
Сподіваємось, що вдома Ви будете підтримувати і надихати діток на Добрі Справи!

***************
Дякуємо за співпрацю!
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s