7-11.11.16 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

7-11.11.16 Нам цьому тижні до діток в групу прилітали Горобчик та Журавлик. З ними дітки групи «Соняшник» знайомились із дикими птахами, їх життям та осінніми клопотами.
На занятті із Рідної природи малята

  • познайомились із особливостями будови птахів, поповнили активний словник словами : дзьоб, крила, пір’я, лапки.
  • Дізнались про зимуючих та перелітних птахів.
  • Познайомились із житлом різних птахів (дупло, житло, шпаківня).
  • Розширили знання про особливості харчування диких птахів і причиною того, що деякі птахи мусять відлітати у вирій (нема чим харчуватися).

На занятті із Розвитку мовлення дітки

  • вчились виразно повторювати вірш про журавлика,
  • складати описові розповіді про деяких місцевих птахів,
  • закріплювали знання про диких птахів, відгадуючи загадки;
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та розвивали силу голосу, повторюючи скоромовку із різною силою голосу та із різною інтонацією. Скоромовка та чистомовки в словнику в щоденнику.
  • Закріплювали вміння добирати слова – назви дитинчат, виконуючи завдання гри «Мами та дитинчата» (у горобця-гороб’ята, у ворони-вороненята, у сороки-сороченята, у ластівки-ластів’ята, у лелеки-лелеченята тощо).
  • Закріплювали вміння добирати слова у пестливій формі (горобець-горобчик, синиця-синичка, дятел-дятлик, сова — совонька тощо).

На логіко-математичному занятті дітки

  • продовжували вчитись порівнювати дві множини за кількістю елементів, виконуючи завдання дидактичної гри «Нагодуємо горобчиків» (+ розвивали слуховий аналізатор –викладали стільки горобчиків та насіннячок, скільки почують звуків);
  • Розвивали вміння орієнтуватися в просторі в грі «Назви пташок на верхній смужці та на нижній смужці».
  • Вчились розрізняти кількісну та порядкову лічбу, виконуючи завдання гри «Порахуй пташок» та «Яка по порядку пташка».
  • Вчились порівнювати частини пташок за величиною (у лелеки ноги довгі, а у горобця-короткі, у журавля дзьоб довгий, а у синички –короткий, у сови очі великі, а у голуба-маленькі , у сороки – хвіст довгий, а у горобця короткий тощо).
  • Продовжували вчитись працювати з Блоками Деньєша. Вчились порівнювати фігури за розміром (великі-маленькі та розрізняти фігури незалежно від кольору та товщини). Вчились орієнтуватися в просторі, розрізняти праворуч-ліворуч, верхню та нижню смужку , викладали зліва направо).
  • Відпочивали, виконуючи тематичну фізкультхвилинку;
  • розвивали дрібну моторику пальців рук, виконуючи пальчикову гімнастику «Пташка» та «самомасаж пальчиків «Сорока-ворона».

В четвер малята зустрічали батьків на музичному тематичному занятті «Музика Осені». Дітки відмінно врятували Осінь і повернули її музику, співаючи осінні пісні , танцювали та декламували вірші та грали в ігри з батьками. Молодці!

*******************************
А в середу вітали з Днем народження

і бажали здоров’я та здійснення всіх мрій

Ларіку!

1

********************************
До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s