31.10-11.11.16. середня група «Веселка»

Протягом двох тижнів дітки мали змогу познайомитись ближче з казковими персонажами, зрозуміти їх характер та казковий образ. Це допомагало діткам під час свята гарно виконувати свою роль. А також ми пригадували про домашніх улюбленців людей в місі і в селі — свійських тварин.

Під час вивчення дітки мали змогу:

* Пригадати українські народні казочки;

* Називати казкових персонажів-звірят;

* Вчитись висловлювати своє ставлення до тих чи інших казкових героїв;

* Навчитись за певною схемою описувати казкового героя чи справжню тваринку;

* Складати загадки про звірят;

* Виконувати різноманітні мовленнєві вправи, під час яких дітки вчились звуконаслідувати певному казковому герою (змінювати силу голосу, тембр, підбирати правильну інтонацію);

* Аналізувати вчинки казкових героїв та давати їм власну оцінку;

* Вчитись визначати початок, середину і кінець казки, а також те, чому вона навчає;

* Складати коротенькі розповіді за набором слів по темі (наприклад: яєчко, курчатко, півник).

* Порівнювати диких та свійських тварин;

* Визначати частини тіла тварин;

* Знайомитись з умовами існування та користю свійських тварин;

* Порівнювати дорослих тваринок та їх дитинчат;

* Познайомитись з житлом свійських тварин в сільськійц місцевості та у місті.

Під час занять та ігор дітки розглядали багато ілюстрацій з зображенням казкових звірят, справжніх звірят та домашніх улюбленців. Дітки, які мають вдома тваринок розказували іншим про них. Малюки багато працювали з роздатковим матеріалом (викладали з паличок сарайчик, квітку, мордочку тваринки), з кольорових трикутників викладали доріжку для тваринки, працювали біля дошки.

 Багато художньої літератури опрацювали під час вивчення теми:

— Українські народні казки: «Лисиця і рак», «Лисичка-суддя», «Цап та баран», «Лисичка-сестричка і вовк-панібрат».

— Віршики про звірят та свійських тварин різноманітних авторів, один з яких вивчали за схемою.

«Поросятко»

Порося в дворі ходило, верещало дуже,

Потім землю рилом рило та й лягло в калюжі.

На траву, за огорожу вигнав його татко.

Я в калюжу не захожу, я не поросятко.

— Читали та обговорювали з дітками оповідання В.Сухомлинського «Велике і мале»та  К.Ушинського «Чуже яєчко».

Під час логіко-математичних занять дітки закріплювали та уточнювали знання про геометричні фігури, знайомились з поняттям цифри-сусіди. Дітки вчились вирішувати логічні задачки на слух та рахували різноманітними способами. Ми познайомились з числом та цифрою 7, вчились складати її з двох менших (1 і 6, 2 і 5, 4 і 3). Під час занять дітки вчаться рахувати вголос та про себе і встановлювати послідовність предметів в певному порядку (чергування певних кольорів або величини).  Завдання на слух та логічні задачки поки що є найскладнішими.

 

 В повсякденному житті дітки з задоволенням грають власними іграшками, влаштовуючи різноманітні змагання, розігрують цілі сюжети з діалогами та експериментують. Серед сюжетних ігор перевагу віддають «Перукарні» та «Лікарні». Популярними також стали ігри в «Котиків», коли самі дітки є котиками, які сплять,їдять, ходять на прогулянки, дивляться кіно, працюють за комп’ютером , тощо.  Нещодавно побудували велику «Ферму» з маленького конструктора і довго грали за цим сюжетом.

  Під час прогулянок  дітки спостерігають за змінами погоди, з задоволенням доганяють один одного, грають в рухливі ігри. На цьому тижні дітки з задоволенням допомагали двірнику прибирати листя і згрібали його у велику кучу. Великі молодці!

 На цьому тижні ми провели з дітками чудове свято, де всі проявили себе гарними і талановитими акторами. А батькам велика подяка за чудові костюми!

Ось так минають дні в садочку. Темними вечорами ми з дітками маємо змогу переглядати старі діафільми. Якщо у когось вдома раптово збереглись старі діафільми, ми з радістю їх подивимось і повернемо.

З повагою та побажаннями гарних вихідних, Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s