31.10-4.11.16 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

31.10-4.11.16 На цьому тижні до групи «Соняшник» завітали Лісові друзі і разом із ними малята дізнались про те, як дикі тварини готуються до зими.
На занятті з Рідної природи дітки

  • познайомились із узагальнюючим словом «дикі тварини»,
  • познайомились із будовою тварин, особливостями зовнішнього вигляду, особливостями харчування.
  • Закріплювали знання про життя тваринок, розгадуючи загадки про диких тварин.
  • Поповнили активний словник словами-назвами: хутро, лапи, тулуб, кігті, роги.
  • Закріплювали знання про домівки диких тварин, виконуючи завдання Дидактичної гри «Хто де живе?»(хто живе у барлозі, дуплі, норі тощо).

На занятті із Розвитку мовлення дітки малята

  • розвивали зв’язне мовлення, складаючи описи тварин , складаючи порівняльні розповіді про тварин (діти називали чим схожі та відрізняються тваринки),
  • складаючи речення за сюжетною картиною «Дикі тварини восени».
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовку (в словнику).
  • Вчились добирати слова-назви дитинчат в грі «Мами і дитинчата» (у ведмедіці –ведмежа, у білки-білченя, у зайчихи-зайченя тощо), активізували словник словами-ознаками диких тварин (пухнастий, боязкий, довговухий, куцохвостий, зубастий, клишоногий, колючий, тощо), дієсловами стрибає, полює, лазить риє, ховається тощо.

На занятті із Художньої літератури дітки працювали із віршем «Вертоліт та кріт», вчились виразно розповідати вірш. Відпочивали, повторюючи слова та рухи пальчикової гімнастики
«Зайчик».
На логіко-математичному занятті дітки

  • формували навички порядкової лічби, визначаючи «який по порядку прийшов гість-дика тваринка»,
  • закріплювали вміння порівнювати тваринок за розміром , виконуючи завдання вправи «Продовж речення» (Наприклад: Ведмідь великий, а зайчик ?, Мишка маленька, а лисичка? Тощо),
  • порівнювали за розміром різні частини тваринок (Наприклад: У зайця вуха довгі, а у вовка?….. Короткі. У білки хвіст довгий, а у зайця ? короткий. У їжака лапки короткі, а у оленя?…довгі. )
  • Продовжили працювати із Блоками Деньєша, а саме: порівнювали фігури за розміром та визначали «великі» та «маленькі»; розвивали логічне мислення та визначали закономірності, виконуючи завдання «Допоможи облаштувати дупло Білочки»;
  • Вчились класифікувати фігури за названими ознаками (колір, форма, розмір);
  • Закріплювали вміння розрізняти фігури (квадрати, круги, трикутники);
  • Формували навички лічби тваринок, розміщених хаотично, виконуючи завдання «Скільки тваринок?».
    Відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «Дикі тваринки» (в словнику).
    *********

На цьому тижні всі «Соняшники»

вітали Сонечку

з Днем Народження

і бажали їй здійснення всіх мрій!

wdnaoubnful7

******
Наступного тижня 9.11.16

ми будемо вітати Ларіка

з Днем народження!
*****
10.11.16 о 9.15

Запрошуємо Вас

на тематичне заняття «Музика Осені».

Чекаємо з теплим настроєм та у змінному взутті.

Дітям на свято потрібен український костюм.
******
Теплих осінніх вихідних! До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s