24-28.10.16 Молодша група «Соняшник».

 

admin-ajax (1)

24-28.10.16 . На цьому тижні до групи «Соняшник» завітав гість- Яблучко. Воно познайомило діток із його друзями з саду – фруктами. Разом із Гостем тижня дітки збагачували свої знання про користь для здоров’я людини фруктів, вчились класифікувати фрукти та овочі за заданою ознакою (колір, форма, місце зростання, смак).

На занятті із Рідної природи дітки

  • розширили знання про різноманіття фруктів,
  • познайомились із узагальнюючим словом «фрукти», вчились розрізняти овочі та фрукти, сад та город;
  • досліджували фрукти (колір, стан поверхні, форму).
  • Закріплювали знання, виконуючи завдання дг «Порівняй» (Діти продовжували речення. Наприклад : Лимон кислий, а груша….Яблуко велике, а слива…..).
  • Розширили знання діток про деякі страви, що створюють із фруктів (сік, компот, варення, джем, кисіль тощо).
  • Вправлялись у вмінні змінювати іменники в прикметники –назви  страв із фруктів (варення із яблук-яке? Яблучне. Компот із слив?-сливовий.  Сік із апельсинів?-апельсиновий сік тощо).

На занятті із Розвитку мовлення розвивали зв’язне мовлення ,

  • виконуючи завдання дидактичної гри «Опиши фрукт» (діти вчились будувати речення, складаючи описові розповіді про фрукти);
  • Розвивали монологічне мовлення під час складання описових розповідей за сюжетною картиною «Робота в саду»;
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи чистомовки про фрукти (в словнику в щоденнику);
  • Розвивали артикуляційний апарат, розвивали силу голосу, вміння повторювати скоромовку з різними емоціями, повторюючи скоромовку про хмару та сливу (в словнику в щоденнику);
  • Вправлялись у вмінні утворювати пестливі форми іменників в дг «Великий-маленький» (велике яблуко –маленьке яблучко; велика груша-маленька-грушка тощо);

На занятті із Валеології  дітки вчились усвідомлювати важливість вживання фруктів для здоров’я людини.

  • Закріплювали знання про дарунки садів та городів, виконуючи завдання гри «Звари борщ», «Звари компот».
  • Розвивали увагу, пам’ять, виконуючи завдання гри «Що зникло?».
  • Відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «Збирання яблук» та «У фруктовому саду».

На логіко-математичних заняттях

  • продовжили закріплювати знання про кольори, вправлялись у вмінні класифікувати за  кольором, виконуючи завдання «Знайди всі фрукти такого кольору» (всі червоні, всі жовті…);
  • Вчились порівнювати геометричні фігури з фруктами та овочами, схожими за формою, виконуючи завдання дг «Якої форми фрукт, овоч?»;
  • Вчились порівнювати фрукти за величиною та заохочували у використанні слів «маленький», «великий» в дг «Порівняй фрукти»;
  • Вчились орієнтуватися в просторі (вгорі-внизу, ліворуч-праворуч);
  • Закріплювали уявлення про число в дг «Багато-мало-один» (на прикладі фруктів);

Продовжували працювати із Блоками Деньєша. А саме :

  • Закріплювали поняття «великий», «маленький», виконуючи завдання «Знайди велику-маленьку фігуру»(незалежно від кольору та товщини);
  • Розвивали логічне мислення в дг «Врятуй Їжака-причепи голки» (вчились усвідомлювати закономірності –великий-маленький-великий-маленький…..).

Велику увагу приділяли розвитку дрібної моторики пальців рук, а саме:

  • Виконуючи пальчикову гру «Сливки» (в словнику в щоденнику);
  • Виконуючи завдання з кольорових паличок «Побудуй таку ж фігуру», «Побудуй двоповерховий, одноповерховий будинок»(+  орієнтування в просторі –ліворуч-праворуч, внизу-квадрат, вгорі-трикутник), «Створи з геометричних фігур свою картину»;
  • виконуючи завдання із прищепками «Знайди фрукт та овоч також кольору як і прищепка»;
  • Вчились обводити пластмасові фігури простим олівцем та розфарбовувати їх восковими крейдочками (вправа «Квітка із фігур»);
  • Розвивали творчі здібності, вправлялись в оволодінні різними способами ліпки –скочування, розминання тощо, виконуючи  творчу роботу з кольорового пластиліну «Сливи на тарілочці».

Велику увагу щоденно приділяли удосконаленню навичок самообслуговування, а саме :

  • давали можливість вправлятися самостійно одягати та знімати колготи, шапки, шкарпетки, чешки, шорти, брюки, капці, піжами;
  • удосконалювали навички нового способу одягання курточек;
  • вчились самостійно користуватися серветками;
  • продовжили вчитись правильно тримати виделку, акуратно приймати їжу, не розмовляти під час прийому їжі;

Велика подяка тим батькам, які  набираються терплячості, приділяють час для розвитку самостійності свого малюка,

а саме :  в роздягальні терпляче чекають і заохочують спроби самостійно одягатися та роздягатися!

Молодці!

**********

На цьому тижні дітки вітали Іллюшу

з Днем Народження

і бажали йому всього найкращого!

0ad909985670

 

 

**********

В понеділок 31.10 ми будемо вітати Сонечку з Днем Народження!

**********

До зустрічі в понеділок!

З повагою. Ваші вихователі.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s