24-28.10.16 Логіко-математичні заняття. Група «Мальва».

222depositphotos_81778524-children-holding-hands

24-28.10.16 На цьому тижні до групи «Мальва» на логіко-математичні заняття приходили Лісові друзі. Дітки разом з гостями групи досліджували дерева українських лісів та парків.
З допомогою «слів-помічників»: «якщо, тоді» та уваги малята розв’язали логічну задачу та познайомились із лісовими гостями. А задача була така : «Уляна два рази на рік міняє колір хутра своєї шубки. Стефан лягає в зимову сплячку. Як же звуть Зайчиху, Ведмедя та Лося?».
Дітки продовжували формувати уявлення про множину , а саме :

  • порівнювали дві множини за кількістю елементів (ялини та гриби) та визначали чого більше чи менше, на скільки ?, що треба зробити, щоб стало порівну по …..;
  • закріплювали розуміння термінів «стільки-скільки…», а саме : знаходили та викладали стільки кленових листків, скільки і дубових або стільки жолудів, скільки і соснових шишок, стільки грибів, скільки і ялин тощо.

На заняттях вчились розуміти розташування об’єктів у просторі, а саме:

  • розташовували шишки та шапочки жолудів на верхній чи нижній смужці аркуша паперу;
  • вправлялись у вмінні орієнтуватися на площині аркуша паперу, виконуючи завдання «Куди вітер приніс жолудь?» (знаходили правий верхній кут, правий нижній кут, лівий верхній кут, лівий нижній кут, вгорі посередині, внизу посередині, зліва посередині).

Продовжили формувати уявлення про число, а саме:

  • вправлялись у кількісній лічбі предметів, розташованих по прямій , хаотично, по колу, виконуючи завдання дидактичної гри «Порахуй листя, що опишу»;
  • вправлялись у порядковій лічбі, виконуючи завдання дидактичної гри «Який по порядку?» (перша ялина, друга ялина…, ….третій березовий листок, четвертий березовий листок….., )
  • та в дг «Знайди названий по порядку предмет» (наприклад : покажи третій зліва листок, четвертий справа плід тощо)
  • та в дг «Який листок чи плід по порядку?» (діти називають, що другий зліва листок-дубовий, а четвертий зліва –каштановий тощо)

Продовжували знайомство із величиною предметів, а саме:

  • порівнювали за висотою стовбури дерев в дг «Яке дерево вище, нижче?»;
  • порівнювали предмети за товщиною в дг «Назви, яке дерево товще, тонше?»;
  • вчились будувати упорядковані послідовні ряди в дг «Намисто із плодів» (шишки, жолуді, каштани) та вправлялись у використанні в мові слів-термінів, що означають різні параметри величини (найбільша, менша, ще менша, найменша).

Продовжували формувати уявлення про час, а саме:

  • закріплювали знання про пори року, їх послідовність;
  • закріплювали знання про частини доби, їх послідовність;
  • вчились усвідомлювати послідовність пор року та частин доби, виконуючи завдання дг «Поточний, попередній, наступний, між» (наприклад : яка зараз пора року, яка попередня, яка наступна, яка пора року між зимою та літом?)

Продовжували знайомитись із знаком «+», вправлялись у вмінні розв’язувати завдання на додавання за допомогою практичних дій з предметами (шишки, жолуді).
Удосконалювали дрібну моторику пальців рук, а саме:

  • виконуючи пальчикову гімнастику «Сім’я пальців»;
  • виконуючи завдання із лічильними паличками «Гілочки дерев» (+ увага+ логічне мислення).
    Гарних вихідних! З повагою. Наталія Володимирівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s