17-21.10.16 Логіко-математичні заняття група «Мальва».

222depositphotos_81778524-children-holding-hands

17-21.10.16 На цьому тижні на логіко-математичні заняття до «Мальви» завітало багато друзів Осені –Хмаринки та Краплинки. Разом із ними малята досліджували ознаки осені та розвивали логічне мислення.
Друзі попросили допомоги у веселих та дружніх малят –навчити, як можна веселитися і миритися. Дітки поділилися багатьма способами покращення настрою : грали в логічні ігри, грали із м’ячем, прикрашали пальці кольоровими резинками, будували місточки, грали із прищепками, виконували пальчикову зарядку та веселу фізкультхвилинку.

Для розвитку логічного мислення дітки

  • розв’язували логічну задачу «Вгадай, як кого звуть?». Для цього активізували слухову увагу та короткочасну пам’ять і , використовуючи допоміжні слова «якщо», «тоді», визначили, що «Якщо Кузя не схожий по формі на овал, тоді Кузя знаходиться посередині (це родич Капітошки), якщо Матільда не синя і не весела, тоді вона знаходиться в нижньому рядку, а Агріпіна –у верхньому рядку.
  • Розвивали вміння порівнювати дві множини за кількістю елементів + розвивали дрібну моторику пальців рук+увага+ закріплювали вміння орієнтуватися в просторі (ліворуч-праворуч), виконуючи завдання «Сльози радості Матільди та Агріпіни» (до кожної хмаринки потрібно було причепити таку кількість краплинок, скільки почують звуків (оплески, стукіт).
  • Закріплювали вміння викладати цифровий ряд від будь якої названої цифри в прямому та зворотному порядку), виконуючи завдання гри «Помиримо Хмаринки-прокладемо місточок Дружби».
  • «Вчили» стрибати Кузю по віконцях, розвиваючи увагу та закріплюючи вміння орієнтуватися в просторі і визначати, де – праве верхнє віконце, праве нижнє, ліве верхнє, ліве верхнє, зліва посередині, справа посередині, внизу посередині, вгорі посередині.

Розвивали логічне мислення,

  • відшукуючи «Захованого Кузю» в грі «Яка фігура зайва?» (діти закріплювали вміння розрізняти площинні фігури, фігури з кутами та без кутів, порівнювали фігури за різними ознаками і шукали декілька варіантів «правильної відповіді».
  • Вправлялись у вмінні розрізняти і називати пальці рук та ліву та праву руку + розвивали дрібну моторику пальців рук, виконуючи завдання гри «Прикрасимо пальці рук»
  • Розвивали логічне мислення, швидкість реакції, виконуючи завдання в грі «Скажи навпаки»
  • Розвивали вміння упорядковувати по порядку «Вулики» + закріплювали вміння співвідносити число та цифру в грі «Допоможи бджолам»

А також познайомились із знаком «+» , вчились усвідомлювати його значення, розв’язували прості приклади на додавання.

Закріплювали вміння розрізняти стани погоди, ознаки пор року, виконуючи завдання «Впізнай пору року за описом»

Закріплювали вміння орієнтуватися в часі та будувати речення про події, що можливі зазвичай в цей час, виконуючи завдання «Схема Частин доби» (+ вправлялись у порядковій лічбі)

Гарних вихідних! З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s