17-21.10.16 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

17-21.10.16 Тема тижня «Дарунки з городу».
На цьому тижні до наших малят приходили Гості –Зайчик Пострибайчик та Зайчик Вуханчик. Дітки дізнались секрет Зайців :чому вони мають такі гарні зубки, такі спритні та сильні . Зайці розказали про свою найулюбленішу страву – овочі.
На занятті із Рідної природи Зайчик Пострибайчик

  • грав з дітками в гру на розширення знань про овочі «Назви та покажи», «Впізнай за описом», «Які овочі ростуть в землі, а які –над землею».
  • Дітки досліджували овочі на дотик, визначали їх форму, колір ( дізнавались, якого кольору ще бувають такі овочі).
  • Відпочивали, виконуючи пальчикову гру «Малята збирають овочі» (в словнику в щоденнику).
  • На занятті розширили знання про роботи, пов’язані із вирощуванням овочів, поповнили словник словами-діями (саджати, поливати, доглядати, збирати тощо), дізнались про способи приготування овочів, про страви з овочів , які можна вживати на сніданок, в обід, на вечерю.

На занятті із Розвитку мовлення дітки розвивали зв’язне мовлення та

  • вчились складати речення про овочі,
  • поповнили словник узагальнюючим словом «овочі»,
  • вчились складати речення про роботу людей на городі, на полі за сюжетною картиною «Праця восени»,
  • удосконалювали звуковимову, тренували силу голосу, промовляючи тихо, голосніше та голосно скоромовку про хруща, бурячки та хробачка (в словнику в щоденнику).
  • Розвивали вміння промовляти скоромовку в різних емоційних станах (сумно, весело, сердито, здивовано).
  • Удосконалювали звуковимову, тренували артикуляційний аппарат, повторюючи тематичні чистомовки про кабачки та бурячки (в словнику в щоденнику).

На занятті із Валеології Зайчики розказали про користь овочів для здоров’я.

  • Дітки познайомились із деякими вітамінами (А, С), дізнались чим вони корисні, в яких овочах їх найбільше.
  • Розвивали логічне мислення, відгадуючи загадки про овочі.

На занятті із Художньої літератури дітки

  • відгадували загадки Зайчика Вуханчика про казки.

На жаль, деякі малята не змогли відгадати та впізнати на сюжетних малюнках жодної казки! Велике прохання виділяи час і читати діткам казки! Дякуємо за співпрацю!

  • Розвивали зв’язне мовлення, переказкючи казку «Ріпка» «ланцюжком» (по черзі).

На занятті із Ознайомлення із соціумом дітки

  • вчились грати в сюжетно-рольову гру «Магазин овочів».
  • Поповнили активний словник словами-назвами «продавці», «покупці», «товар», та словами-діями «купувати, продавати».
  • Активізували вживання ввічливих слів «доброго дня», «доброго вечора», «здрастуйте», «дайте, будь ласка», «дякую».
  • Під час гри дітки вчились складати повні речення, вчились складати описові розповіді-загадки про овочі (не називали овоч, який хотіли придбат, а описували його).

На логіко-математичних заняттях разом із Зайчиком Пострибайчиком

  • удосконалювали навички кількісної лічби, виконуючи завдання гри «Порахуй названі овочі»,
  • дітки вправлялись у вмінні рахувати овочі розташовані в різному порядку (по прямій, хаотично)
  • розвивали вміння порівнювати дві множини за кількістю елементів, виконуючи завдання гри «Нагодуй зайчиків» (+ вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі –вгорі, внизу, ліворуч, праворуч, верхні смужка, нижня смужка, зліва направо) ,
  • та розвивали слуховий аналазатор, викладаючи стільки зайчиків та морквинок, скяльки звуків почують діти (оплески, стук ).
  • Вчились розуміти термін «порівну», «більше, менше».
  • Дітки продовжили вчитись працювати із Блоками Деньєша, розвиваючи логічне мислення, вчились усвідомлювати закономірності у розміщенні фігур, виконуючи завдання гри «Виклади за схемою»,
  • закріплювали вміння порівнювати фігури за розміром в грі «Велика-маленька фігура»,
  • розвивали дрібну моторику рук, викладаючи із кольорових паличок «Будиночок для Зайчика».

На заняття із ліпки дітки годували Зайчика морквинкою.

  • На заняття розвивали силу рук під час розминання пластиліну,
  • вчились уважно слухати пояснення послідовності виготовлення морквинки,
  • знайомились із способами ліпки (розкочування, примазування, відщипування),
  • познайомились із інструментами, що використовуються в ліпці –із стеками-вчились робити насічки на морквинках,
  • закріплювали в мові терміни «тонкий, товстий», «довгий, короткий».

Велике прохання вдома надавати можливість дитині ліпити –бо у деяких діток не вистачало сил розкочувати пластилін. Дякуємо за співпрацю!

*********************
Впродовж тижня велику увагу продовжували приділяти навичкам самообслуговування :

  • вчились ретельно мити руки, закочувати рукава, одягати рукавички, користуватися носовичками.
  • Вчились використовувати новий метод одягання курток чи кофтинок на практиці (попросіть показати його Вам ). Багатьом діткам він дуже сподобався і вони швидко ним оволоділи!

*****************
Наступного тижня ми будемо вітати Іллюшу з Днем Народження! (23.10.16)

*******************
Шановні батьки!
Дякуємо Всім батькам, хто знайшов час і завітав на Батьківські Збори!
*******************

ВЕЛИКА ПОДЯКА

МАМОЧЦІ

МАРТОЧКИ

wp_20161020_026

за участь у творчому конкурсі «Чарівниця Осінь»!
Всі батьки та працівники садка

мали змогу милуватися неймовірною композицією «Бабине літо»!!!!

Молодці!

Чекаємо Ваших творчих робіт!
******************
Про можливі зміни дати проведення тематичного заняття «Музика Осені» повідомимо в понеділок по Вайберу та індивідуально в саду.

*****************
Гарних теплих осінніх вихідних! З повагою. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s