17.10-21.10.16. середня група «Веселка»

З кожним осіннім днем на вулиці стає все холодніше, і ми вже не бачимо різних комах. Дуже часто ми чуємо як голосно кричать ворони, тому на цьому тижні ми з дітками почали пригадувати все, що знаємо про птахів. Ми з малятами визначали які птахи залишаються з нами зимувати, а які будуть відлітати.

Під час вивчення теми ми шукали відповіді на такі запитання:

  • Яких птахів дітки бачили і знають?
  • Що їдять птахи?
  • Які частини тіла мають пташки?
  • Чому одні птахи залишаються, а інші відлітають?
  • Чим схожі і чим відрізняються між собою пташки?
  • Які звуки подають пташки?
  • Як люди піклуються про птахів?
  • Яку користь приносять пташки?

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4939%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4940

 Під час занять та дидактичних ігор дітки вправлялись відповідати на запитання повним реченням, вдосконалювали вміння підбирати прикметники та дієслова до іменників (Напиклад: Горобчик який?- маленький, коричневий, швидкий; що вміє робити? — літати, стрибати, їсти). Малята вчились відгадувати загадки про птахів, називати ознаки кожного птаха окремо. Дітки навчились ділити слова на частинки(склади) і рахувати їх кількість. Дітки викладали птахів з геометричних фігурок, познайомились з новими іграми про птахів. Діти вивчили нову фізкультхвилинку та пальчикову гру про птахів:

В небі пташечка летіла,

І на землю тихо сіла.

Посиділа, посиділа,

До гніздечка полетіла.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4933 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4934 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4935 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4936 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4937

 Під час логіко-математичних занять дітки продовжують вчитись рахувати в межах першого десятка різними способами (прямо, по порядку, по колу, хаотично, в рядки та стобчики). Дітки , як завжди викладали цифровий ряд до 6 і рахували на слух, визначаючи потрібну цифру.Ми закріпили назви геометричних фігур і познайомились з ромбом. Щоб дітки краще орієнтувались в поняттях «Ліворуч» і «Праворуч» ми проводили спеціальну тренувальну вправу, а потім  грали в гру  «Посади пташку». З допомогою гри «Башточки» дітки визначали величину кубиків та куль. Найцікавіше завдання дітки виконували по пам’яті, коли необхідно було викласти шпаківню з геометричних фігурок. З цим завданням дуже швидко впорались всі діти і це було дуже приємно.

  Під час прогулянок дітки з задоволенням спостерігають за воронами та голубами, які найчастіше прилітають на наше подвір’я. Кожна дитина хоче поділитись своєю рухливою грою і навчити інших грати. Дітки влаштовують міні-вистави один для одного та розігрують різноманітні сюжети з мультфільмів і ігор. Щоб вдосконалити свої рухи , діти збивали кеглі та бігали наввипередки. А завершили ми тиждень «салютом» з кленового листя.

  В групі дітки опановують нові настільні ігри «Доміно», «Лото для малюків», під час яких вчаться співставляти картинки з різних груп «Комахи», «Птахи», «Квіти», «Дерева», «Овочі», «Фрукти». Зацікавились діти кубиками, на яких потрібно складати картинку з мультфільма з 9 частин, кубиками з зображенням транспорту та тварин з 6 частин. Діти продовжують грати в сюжетно-рольові ігри «Сім’я», «Будівельники», «Лікарня». Завдяки коробці з дитячими інструментами навіть дівчатка хочуть грати у «Майстрів». Дітки дуже активно малюють, будують з маленьких конструкторів та грають з власними іграшками, влаштовуючи різноманітні гірки, спуски, дороги для маленьких машинок.

Дякуємо всім батькам, які допомогли своїй дитині виконати осінню поробку з природного матеріалу.  Дітки обирали місце для своєї роботи (для виставки в нашій групі та в холі садочку)  і презентувати її всім іншим діткам, розказавши з якого матеріалу вона зроблена, як називається і чим цікава. Сподіваємось на Ваше розуміння і важливість цієї роботи для дитини.

З повагою та побажаннями гарних вихідних, Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s