10.10-13.10.16. середня група «Веселка»

Надворі настала справжня холодна осінь з похмурою погодою та дощем, і прийшов час нам розібратись з усім тим, що так чи інакше відноситься до цієї пори року. Тому на цьому короткому тижні ми розпочали вивчення нової теми, яку назвали «Осінні чудеса».

 Під час вивчення ми з дітками проговорювали про наступне:

-Які пори року дітки знають?

-Якою буває осіння погода?

-Як називаються осінні місяці?

-Чому осінь називають золотою?

-Чому з дерев опадають листочки?

-Чому восени не видно комах?

-Куди і чому відлітають пташки?

— Як одягаються люди восени?

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4884%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4919%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4886

  Під час вивчення теми ми з дітками продовжували вчитись добирати споріднені слова в мовленнєвій вправі «Повторюй за мною» — Наприклад: золото-золотий, золотави; осінь-осінній. Закріплювали в словнику малят слова, які відносяться до осінньої погоди (сонячно, похмуро, вітряно, хмарно тощо). Вчили діток будувати поширені речення під час дидактичної гри «Що спочатку, а що потім?», коли необхідно було встановити послідовність подій і з двох простих речень скласти одне (Наприклад: Дівчинка їде під парасолькою. На вулиці іде дощ. — На вулиці іде дощ, тому дівчинка іде під парасолькою.) Для закріплення назв дерев та осіннього листя з них, ми використовували мону вправу «Який дисточок?» -з дуба-дубовий, з клена-кленовий, тощо.  Для розвтку логічного мислення діток вправлялись відповідати на запитання в грі «Це буває у жовтні чи ні?» — Наприклад: У жовтні листочки червоніють? У жовтні буває веселка?

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4896 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4897

З допомогою малюнків дітки вчили вірш зі звуком «ж»:

Жовтий гарбуз, жовта диня,

В жовтій хустці господиня,

Жовту грушку заїдає,

Жовті дині вибирає.

    Під час логіко-математичних занять ми продовжуємо з дітками вчити цифри від 1 до 6 і співставляти цифру і число. Вправляються дітки рахувати в межах першого десятка прямо та по порядку, починаючи справа наліво і навпаки зліва направо, а також хаотично, по колу, в радочки та стопчики. Ми продовжуємо вчитись порівнювати групи множин шляхом накладання одних предметів на інші (тоді дітки бачать різницю в кількості предметів в двох різних групах- 6 листочків і 5 комашок і визначають чого більше, чого менше). Дітки шукали спільне і відмінне в різноманітних листочках, порівнюючи їх між собою. Разом ми закріплювали поняття час- вчора, сьогодні і завтра.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4905 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4906%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4911 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4912%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4909

Дітки дуже полюбили працювати в зошитах «Розвиток мислення», де вони мають змогу працювати самотійно і отримувати позначки сонечка та зірочки за гарно виконану роботу та позначку хмарки тому, хто має постаратись.  Під час роботи в цих зошитах у діток розвивається слухове сприймання та зорова увага, а розмальовування кольоровими олівцями розвиває окомір та готує ручку малят до письма.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4904

 

Перейшовши в середню групу дітки вчаться відповідати на запитання дорослого кожен окремо, не хором, як в молодшому віці. Тому тепер ми часто слухаємо один одного і кожен має можливість відповідати біля дошки. Це ще досить важко для діток цього віку як говорити самому, так і слухати інших. Таке завдання формує навички розповідного мовлення. Воно може бути на основі розглянутих ілюстрацій чи прослуханих текстів. Іншими словами -це розмова по певній темі, опис окремого предмета чи переказ художніх творів. Для вирішення цих завдань нам необхідна Ваша допомога, батьки. !!!Більше читайте діткам українських народних казочок, оповідань К.Ушинського, В.Сухомлинського,В. Біанки,Н.Забіли.

!!!Щоб дітки на наступному тижні мали змогу представити свою «Осінню поробку з природного матеріалу» допоможіть їм у її виконанні. Ті, хто вже приніс свою поробку (Арсеній і Настя — велика подяка батькам!) вже розповідали діткам про свою роботу і матеріал, з якого виконували. Тепер ми чекаємо на роботи всіх інших діток.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4924

Під час прогулянок переважно граємо в рухливі ігри, спостерігаємо за природніми явищами та граємо в ігри, які організовують самі дітки. В кінці прогулянки дітки вчаться бігати наввипередки та виконувати спортивні вправи. А в групі дітки з задоволенням використовують трафарети для малювання , чергують перед обідом та вечерею. Хлопці будують з конструкторів, і в дощову погоду і у вечірні години, коли не маємо прогулянки, ми влаштовуємо в групі міні-естафети.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4898 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4899%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4901%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4902%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4922

Ось таким був наш тиждень. А на наступному тижні ми запрошуємо всіх наших батьків на осіннє свято, яке відбудеться 21 жовтня о 16.00год. З собою мати гарний настрій та змінне взуття чи бахіли.

З повагою та побажаннями міцного здоров’я, успіхів, щастя, здійснення всіх мрій для всіх татусів, хлопчиків і козаків нашої групи, Ваші вихователі. Святкових Вам вихідних!

 

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s