3-7.10.16 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

3-7.10.16 Тема «Хто я? Який я?»

Першого тижня жовтня до діток завітав хлопчик Буратіно. Він розказав свою сумну історію про те, що він неслух і через  вередливість Буратіно не взяли ні до садочка, ні до школи; він штани одягає на руки, а куртку на ноги, бо ніхто його не навчив. Гість попросив допомогти йому пояснити, які ж є частини тіла і що вони вміють робити. Дітки із задоволенням погодились (бо вони вже дорослі!)
На заняттях з розвитку мовлення малята

  • розказали і показали Буратіно на ілюстраціях частини тіла,
  • рахували ці частини тіла,
  • вчились правильно промовляти слова – дії, виконуючи завдання «Що вміють робити?»
  • Закріплювали знання частин тіла, виконуючи завдання гри «Що є в людини?» (діти слухали жартівливі вірші загадки, додавали останнє слово – назву частини тіла).
  • Вчились описувати частини тіла , порівнюючи їх, називаючи кольори, добираючи слова-ознаки до частин тіла в грі «Опиши» (Діти складали за допомогою вихователя речення. Наприклад : Брови у ляльки які? Брови у ляльки довгі, тонкі, чорні. Або Який ніс у Буратіно? Ніс у Буратіно довгий, гострий, тонкий. Тощо)
  • Закріплювали знання про частини тіла, виконуючи завдання гри «Поміркуй і покажи» (показували частини тіла за описом).
  • Відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «Ми тупаємо-плещемо…»

На занятті із художньої літератури закріплювали знання про частини тіла,

  • вивчаючи вірш «Познайомтесь, я дитина»,
  • Вчились розрізняти різні емоційні стани людей, виконуючи завдання гри «Знайди людину сумну, веселу, злу» ,
  • вправлялись у вмінні показувати різні вирази обличчя, виконуючи завдання гри – пантоміми «Мова обличчя» (діти із задоволенням показували «я сержуся», «я сумую», «я здивований, «я радію»).
  • Закріплювали вміння порівнювати частини тіла, обирати антоніми в грі «Мама, тато, синок, донечка» (діти добирали слова ознаки. Наприклад. У мами очі великі, а у синочка?….. маленькі. У мами волосся довге. А у синочка? …коротке. У тата ноги довгі. А донечки? …. короткі. Тато високий , а донечка?… низенька. У тата руки сильні , а у донечки? ……… слабеньки).
  • Відпочивали, виконуючи пальчикову гімнастику «Дружні пальчики».

На логіко-математичних заняттях почали знайомитись із розвиваючими Блоками Деньєша.

  • Під час заняття дітки вчились класифікувати блоки за кольором, виконуючи завдання дидактично гри «Тигри та левеня люблять гратися різними за кольором іграшками»+ вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі (вгорі –верхня смужка, де сидити тигреня, внизу-нижня смужка, де сидить левеня+ вчились викладати предмети та рахувати зліва направо)
  • Розвивали дрібну моторику пальців рук, увагу, виконуючи завдання «Виклади будиночки за схемою»
  • Розвивали вміння рахувати (кількісна лічба)
  • Розвивали логічне мислення, вміння відчувати ритм, знайомились із закономірністю, виконуючи завдання гри «Виклади за схемою паровоз».
    Закріплювали вміння розрізняти та називати кольори та назви фігур (трикутник, круг, квадрат).
  • Активізували в мові слова-терміни «однакові», «не однакові, різні».

На заняттях із ліпки розвивали дрібну моторику пальців рук,

  • закріплювали поняття «круглий», «не круглий», допомагали Буратіно (бо він запросив друзів на чаювання, а у нього нема посуду).
  • Діти вчились відщипувати шматочки пластиліну, розминати його в руках, скочувати його у вигляді кульки та розплющувати, утворюючи округлі тарілочки).

На заняттях із фізкультури вчились робити вправи з гімнастичними обручами, розвивали увагу, вправлялись у вміння лазити на колінах під «містками», переступати через предмети, стрибати, просуваючись вперед, відштовхуючись двома ногами та приземляючись на дві ноги.

************************

В понеділок всі «Соняшники»

вітали Світланку

з Днем Народження!

wdnaoubnful7

 

 

************************
Наступного тижня в понеділок ми будемо вітати Сашуню Панову з Днем Народження!

***********************
14.10.16 –вихідний день «День захисника України».
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s