26.09-7.10.16. середня група «Веселка»

На протязі двох тижнів ми з дітками з’ясовували все, що стосується осіннього урожаю та вирощування хліба. Діткам було цікаво та корисно дізнатись про хлібо-булочні вироби та овочі і фрукти.

Отже, вивчаючи першу тему «Смачний коровайчик», ми шукали відповіді на наступні запитання:

  1. З чого виготовляють хліб?
  2. Скільки людей працює для того, щоб виготовити хліб?
  3. Як виглядає колосок?
  4. Про що мріють колоскові зернята?
  5. Як в народі говорять про хлібчик?
  6. Як працюють на пекарні?
  7. Як виготовляли хліб в давнину?
  8. Чому слід берегти хліб?
  9. Що ще роблять з борошна, крім хліба?
  10. Як проходить процес виготовлення хліба від колоска до смачного короваю?
  11. Яким хлібом зустрічають гостей?

Для того, щоб дітки запам’ятовували все, що пов’язано з темою, ми використовували різноманітні прийоми і методи:

  • Розглядали ілюстрації та справжні колоски.
  • Вчили приказки та прислів’я про хліб.
  • Вчили напам’ять лічилку-рахівничку «Калачі в печі печу».
  • Читали віршики та оповідання Т.Коломієць Хліб», В.Чухліб «Золотий дощ».
  • Читали та ставили театральні вистави за народними казочками «Колобок» та «Колосок».
  • Проводили бесіду про охайність та чистоту під час виготовлення хліба і не тільки.
  • Спробували з роздаткового матеріалу створити власний тортик-коровайчик.
  • Вчились вживати лагадні слова, слова протилежні за значенням та визначати певний звук в словах.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4792

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4767 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4769 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4770

Дітки з цікавістю дізнавались нову інформацію, ставили запитання та грали в ігри по темі. З наступного тижня ми підійшли до вивчення наступної теми «Дарунки осені», під час якої намагались визначити все про урожай овочів та фруктів, а також ягід:

* Дітки вчились називати певний овоч чи фрукт і давати відповіді на такі запитання:  Що це? Якого кольору? Який на смак? Що з нього можна приготувати?

*Відгадувати загадки про овоч чи фрукт.

*Порівнювати між собою два овочі чи два фрукти.

*Визначати зайвий овоч чи фрукт серед групи.

* Описувати по ілюстрації чи муляжу овоч чи фрукт.

*Грати в дидактичні ігри «Чи в садку, чи на городі?», «Вгадай за описом»

*Викладати з паличок морквинку та корзинку.

*На слух визначати серед назв овочів інше слово.

*Впізнавати перший звук в назвах фруктів та ягід.

*Самостійно складати загадки про урожай.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4850 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4851 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4852 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4853 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4854 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4855

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4872

 Під час логіко-математичних занять ми продовжуємо працювати над рахунком і вчимося рахувати прямо, по порядку, в зворотньому порядку, хаотично розташовані предмети та зліва направо і навпаки. Дітки познайомились з числом та цифрою 6. Ми продовжуємо вправлятись в утворенні чисел шляхом додавання одиниці до попереднього і запам’ятовуємо математичну термінологію для дошкільників: порівну, однаково на 1 більше, на 1 менше. Знайомимось з математичним знаком «дорівнює». Дітки вчаться розрізняти та називати частини доби, пори року, геометричні фігури.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4780 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4781 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4782

Ми розпочали вчитись рахувати кількість предметів на слух і кожного заняття викладаємо цифровий ряд від 1 до 6. Дітки порівнюють групи множин і встановлюють рівність з нерівності, щляхом додавання чи віднімання одного предмету від групи. Дітки вчаться виконувати завдання за словесною інструкцією і це вдається ще найважче. Під час порівняння предметів за величиною дітки вчаться вживати слова, які позначають різні величини: довжину (довгий-короткий), ширину (широкий-вузький), висоту(високий-низький), товщину(товстий-худий).

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4777 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4778 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4779

 Під час спостережень в природному довкіллі та занять діти запам’ятовують назви дерев та кущів, осінніх квітів, плодів. З задоволенням дівчатка збирали насіння квітів. Малята порівнюють листочки, каштани, траву та дерева. Кожного дня ми спостерігаємо за погодою та тривалістю дня,  визначаєм стан неба, положення сонця, вітру, вчимось визначати все це в календарі. Цікаві каштани допомагають влаштовувати ігри та змагання.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4761 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4762 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4763

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4784%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4867

  В повсякденному житті багато часу дітки приділяють самостійній художній діяльності, грають в сюжетно-рольові ігри. Дівчатка з задоволенням чергують і накривають на стіл перед обідом та вечерею. Хлопчики налають перевагу будівництву. Дуже великої популярності набирає гра в «Школу», коли хтось в ролі вчителя, а решта учні.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4881 Під час прогулянок ми з дітьми вивчаємо нові рухливі ігри та змагаємось в бігові на короткі дистанції. В кінці вересня всі дітки з задоволенням привітали Ваню з днем народження.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4798 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4799%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4795

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4870 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4871

!!! Увага! Завдання для батьків: навчіть свою дитину рухливій чи дидактичній грі, щоб вона могла її організувати для інших дітей, пояснити правила, розподілити ролі і пограти. Деякі дітки по аналогії з тими іграми, які вчимо ми чи десь вони грали під час анімації, вже проводили свої ігри. Дуже цікаву гру запропонували Ліза, Єва, Гліб, Еней, Варя, Настя. Спробували, але ще не зовсім зрозуміло поділились грою Юля, Арсеній. Дуже прагнули, але ми ще не встигали послухати Єсенію,Єгора. Допоможіть діткам відчути себе у ролі організатора. В кінці кожної прогулянки ми будемо знайомимитись з новою грою, яку пропонує хтось з діток. Поставтесь до цього відповідально, бо це дуже важливо для вашої дитини. Дякуємо за розуміння.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4787 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4788 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4789

 А ще, до 17 жовтня необхідно виготовити разом з дитиною осінню поробку з будь-якого природного матеріалу: листя, жолуді, каштани, палички, горішки, тощо для виставки «Осінній дивограй», яка буде проходити в садочку. Бажаємо натхнення та старання.

З повагою, до зустрічі, Лєна Леонідівна.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s