26-30.09.16 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

26-30.09.16 В останній тиждень вересня до діток прилетіли гості з ферми Курочка Коко та Качка Кряква. Разом із гостями малята знайомились із свійськими птахами та їх особливостями .
На занятті із рідної природи діти

  • поповнили активний словник словами-назвами свійських птахів (курка, півень, курча, качка-каченя),
  • вчились описувати та називати частини тіла свійських птахів (дзьоб, крила, хвіст, пір’я, тулуб, голова, лапки, гребінець), рахували очі, лапки, крильця.
  • Вчились змінювати слова в пестливій формі в грі «Скажи ласкаво» (півень-півник, курка-курочка, курча-курчатко, качка-качечка, каченя-каченятко)
  • Розвивали вміння добирати слова-дії, виконуючи завдання гри «Що гості вміють робити?» (курка вміє дзьобати, махати, шукати, пити; качка вміє плавати, пірнати)

На занятті із розвитку мовлення дітки

  • вчились описувати Гостей (діти добирали слова ознаки –компліменти Курочці Коко –ти м’якенька, пухнаста, гарна, добра, весела, мила)
  • Розширили знання про родину свійських птахів, виконуючи завдання гри « Мами-дитинчата» (у курочки-курчатка, у качки-каченятка, у гуски—гусенятка) та в грі «Хто ким буде, як виросте?» (діти розвивали логічне мислення, відповідаючи на питання та добираючи картинки (Питання : Курча коли виросте ким буде?-Курочкою чи півником. А каченятко коли виросте ким буде? –качкою, а гусеня коли виросте ким буде?-гускою чи гусаком)
  • Удосконалювали звуковимову, вчились змінювати силу голосу (тихо –гучно), виконуючи звукоімітаційні вправи «Хто як співає?»

На логіко-математичних заняттях дітки допомагали Курочці Коко порахувати свою родину

  • Закріпили вміння кількісної лічби, виконуючи завдання гри «Скільки курочок, а скільки півників?»
  • Вчились порівнювати свійських птахів за розміром, визначаючи «хто великий?», «хто маленький?» (діти відповідали, що тато Півник великий, а Курчатко –маленьке, мама Курочка велика, а Курчатко-маленьке)
  • Вчились орієнтуватися в просторі і визначати –де верхня смужка –вгорі, а де нижня смужка-внизу, виконуючи завдання «На якій жердині сидять курочки, а на якій –півники?»
  • Розвивали дрібну моторику пальців рук, закріплювали навички кількісної лічби, виконуючи сенсорні вправи із прищепками «Врятуй Курчатко»(причеплювали йому названу кількість пір’нок» та «Допоможи конику» (причеплювали йому ноги та хвіст)
  • Закріпили знання фігур, розвивали логічне мислення, вміння класифікувати фігури за розміром, розвивали увагу, виконуючи завдання «Великі кулі та куби-у великий кошик, маленькі кулі та куби-у маленький кошик»

Відпочивали та розвивали дрібну моторику пальців рук, повторюючи слова та рухи пальчикової гімнастики «Три курчатка» .

  • Відпочивали, виконуючи фізкульхвилинку «Уважні малята-курчата»
    Курочка з курчатками весело грала (піднімаємо крила-руки вгору-вниз)
    Курочка курчаток усього навчала (з рук склали «полочку», хитаємо вказівним пальчиком «навчаємо»)
    Дзьобати зернята (присісти, імітація дзьобання-стукаємо пальчиками по підлозі)
    Крильцями махати (встали, руки вгору-вниз)
    У травичці зелененькій (руки назад, нахили тулуба вперед)
    черв’ячків шукати.( «розгрібаємо» траву, нахилились-встали)

На заняттях з художньої літератури

  • розвивали увагу, тренували пам’ять, вчились виразно розповідати один одному вірш «Півник» :
    А це-півник молодець.
    Є у нього гребінець.
    -Кукуріку він співає,
    З новим днем усіх вітає!
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки.
  • Розвивали вміння уважно слухати казочку «Курочка Ряба» (дивились ляльковий театр), відповідати на питання за змістом казки, вчились переказувати казку та перевтілюватись в артистів лялькового театру із допомогою вихователя.

**************************************
На цьому тижні всі «Соняшники» вітали

Тимурчика з Днем Народження

і бажали йому всього найкращого!

l_1007-otkritki-prikolnaya-otkritka-na-den-rozhdeniya-kotik-i-tortik

**********************
А в понеділок 3.10.16 ми будемо вітати Світланку!

***********************
До зустрічі в понеділок! З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s