26-30.09.16 Логіко-математичні заняття. Група «Мальва»

222depositphotos_81778524-children-holding-hands

26-30.09.16 В останній тиждень вересня до групи «Мальва» прибули гості з Африки Мелман, Ка та Ральф. Їх вразила наша місцева сезонна погода і вони попросили пояснити дітей, які ж ще у нас в Україні є пори року та що ж відбувається в цей час. Діти з ентузіазмом стали пояснювати наші місцеві особливості погоди.
Але спочатку ми вирішили дізнатися, а хто ж із гостей має яке ім’я.

  • Для цього ми відгадували логічну загадку і використовували для відповіді допоміжні слова «ящо», «тоді»:
    «Мелман –не смугастий, Ка –не має ніг. Як же кого звуть?». Діти швидко відгадали.

Під час спілкування із гостями, діти удосконалювали навички орієнтуватися в часі :

  • Закріпили вміння визначати послідовність пор року, місяців осені, виконуючи завдання дидактичної гри «Попередня, наступна, між»
  • Закріпили вміння називати ознаки пор року, виконуючи завдання гри «Знайди відповідну пору року»
  • Розвивали логічне мислення, активізували увагу, детальніше згадували про зміни в природі восени, зміни в житті живих істот восени, виконуючи завдання гри «Виправ помилку»
  • Закріплювали навички кількісної лічби предметів, що розташовані лінійно, по колу, хаотично, виконуючи завдання дидактичної гри «Математичний годинник»
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання гри «Сезонне вбрання та розваги. Продовжи речення».
  • Розвивали логічне мислення, вправлялись у вмінні добирати антоніми, виконуючи завдання «Скажи навпаки».

Розвивали логічне мислення, розвивали дрібну моторику рук, вміння встановлювати закономірності,

  • виконуючи завдання «Продовжи парканчик» (з лічильними паличками).
  • «Продовж намисто» (з м’яких кульок, з фігур)
  • Закріплювали знання цифр, вміння встановлювати відповідність між цифрою та кількістю, виконуючи завданян гри «Порахуй та знайди відповідну цифру»
  • Закріплювали вміння орієнтуватися в просторі, відпочиваючи та повторюючи фізкультхвилинку:

Всі малята стали прямо.
Всі потупали ногами.
Вліво-вправо подивились,
Навкруг себе покрутились.
Вгору ручки піднімали
Вправо—вліво ними хитали
Вниз ми ручки опускали.
Кулачки стискали –розтискали.

  • Відпочивали, розвивали увагу та дрібну моторику пальців рук та закріплювали знання назв пальців, виконуючи пальчикові вправи із кольоровими резиночками «Прикрасимо пальчики».

З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s