19-23.09.16 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

19-23.09.16 На цьому тижні до групи «Соняшник» завітали гості з ферми Поросятко, Барашек та Корівка.
Гості знайомили діток із своїми друзями із ферми : навчали дітей розпізнавати свійських тварин за голосом, наслідувати їх, правильно називати тварин та їх дитинчат; закріплювати знання про те, чим харчуються свійські тварини.

Впродовж тижня розвивали зв’язне мовлення, спостережливість, уміння слухати, логічне мислення; виховували любов до тварин, бажання за ними доглядати.
На заняттях із рідної природи

  • описували зовнішність свійських тварин, вчились називати характерні ознаки, поповнили словник словами :ратиці, п’ятачок, хвіст, тулуб, грива, роги.
  • Вчились добирати слова –назви дитинчат, виконуючи завдання гри «Мами та дитинчата» (у корови-телята, у конячки-лошата, у свині-поросята, у вівці-ягнята, у кози-козенята).

На заняттях з розвитку мовлення

  • активізували вживання іменників: корова, коза, свиня, телята, козенята, поросята; дієслів: гуляє, бігає, грається, їсть, п’є, хрюкає, лежить, стоїть.
  • Розвивали вміння добирати слова-ознаки до слів-назв свійських тварин , вживаючі пестливі слова , виконуючи завдання гри «Назви ласкаво» (корова-корівонька, коза-кізонька, свиня-свинка, баран-барашек, кінь-коник тощо)
  • Гра «Назви і покажи!» (діти закріплюють вміння розпізнавати та називати за зовнішніми ознаками свійських тварин)
  • Дидактична гра «Хто як кричить?» Діти слухають запитання, а потім намагаються відтворити відповідне звуконаслідування — голос тієї чи іншої свійської тварини, наприклад:

Хто хрокає? (Свинка.) Як хрокає свинка? («Хро-хро!».)
Хто мукає? (Корова.) Як вона це робить? («Му-у-у!».)
Хто бекає? (Баранець.) Як баранчик бекає? («Бе-е-е!».)
Хто мекає? (Кізка.) Як кричить кізка? («Ме-е-е!».)
На занятті із художньої літератури вчились уважно слухати вірш «Кізонька» та вчились його виразно розповідати.
На логіко-математичному занятті діти разом із гостями із ферми сумували про зміни у погоді.

  • Поповнили словник словами, що позначають стан погоди : сонячна, похмура, дощова, тепла, холодна.
  • Вправлялись у вмінні порівнювати хмари за різними ознаками (відтінком кольором: світлі-темні), за величиною : велика-маленька.
  • Закріплювали навички кількісної лічби (діти рахували хмари, краплинки, сонця)
  • Продовжували вправлятись у порядковій лічбі, виконуючи завдання гри «Яка хмарка по порядку?» (перша, друга, третя)
  • Порівнювали множини краплинок та хмаринок (діти визначали, що 1 велика хмара і три маленькі; у першої маленької хмари-одна краплинка, у другої-дві краплинки, у третьої-багато краплинок).
  • Розвивали дрібну моторику пальців рук, розвивали увагу, виконуючи сенсорну вправу з прищепками «Дощові хмаринки» (діти причеплювали до хмаринок 1 краплинку-прищепку, п’ять краплинок.

**********************************************
19 вересня всі «Соняшники» вітали

Антошу

з Днем Народження

і бажали йому здійснення всіх мрій!

45

 

*********************************************
30.09.16 Наша група буде вітати Рубана Тимура та Верезубова Влада.

Шановні батьки! Приносьте дітям, будь ласка, теплі піжами та теплі речі. Дякуємо.
З повагою. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s