19-23.09.16 Логіко-математичні заняття група «Мальва».

222depositphotos_81778524-children-holding-hands

З 19 – 23.09.16 до групи «Мальва» на розвиваючі логіко-математичні заняття завітали прибульці Зюзя, Крюзя та Ебігейл з іншої планети. Прибульці назбирали повну скриню невідомих їм предметів з планети Земля і попросили діток познайомити з призначенням та із матеріалами, з яких створені ці предмети.        Для того, щоб дізнатися, хто із прибульців  має яке ім’я, треба було розгадати логічну загадку і у відповіді використати допоміжні слова «якщо, тоді».

Загадка : Якщо Ебігейл не оранжева, а Крюзя –не дівчинка. Тоді, хто із прибульців має яке ім’я?».
Діти гарно виконали це завдання.
Діти з радістю погодились на прохання прибульців розказати їм про «земні» предмети і паралельно вчились, розвивали та закріплювали :

  • Закріпили узагальнюючі поняття «взуття», «меблі», «одяг», « фігури», «музичні, будівельні інструменти», «посуд», «іграшки».
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання дидактичної гри «Що зайве?»(картки із малюнками предметів, що досліджувалися на цьому тижні)
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання Дидактичної гри «Поясни прибульцям що створене з також метеріалу» (діти витягували із кошика предмети, називали матеріал, з якого вони зроблені і називали предмет, який вони знають з такого ж матерілу. Наприклад : «Це сільничка, вона скляна. Така ж як і склянка. Це браслет. Він гумовий. Таки й же як і гумові чоботи» тощо )
  • Діти порівнювали прибульців за різними ознаками (кольором, зовнішнім виглядом.)Вчились порівнювати Прибульців за висотою : визначали, хто із них вищий, хто нижчий, хто однакові за висотою. Порівнювали хвости прибульців за довжиною : визначали чий хвіст довший, коротший, однаковий за довжиною.
  • Продовжили вправляння у порівнянні предметів, які назбирали інопланетяни (діти порівнювали за шириною стрічки віночка та прапорець : ширший-вужчий; порівнювали за довжиною стрічки та прапорець : довший-коротший; порівнювали за товщиною сопілку та вазу: товща-тонша).
  • Розповідали про «земні порівняння» прибульцям, виконуючи завдання гри «Продовжи речення» (наприклад : калюжа мілка, а море-….глибоке; плита гаряча, а сніг -…..холодний; шарф широкий, а пояс-….вузький; слон-великий, а миша-…..маленька тощо).
  • Закріпили вміння орієнтуватися в просторі, визначаючи місцезнаходження предметів «в правому верхньому кутку, в лівому нижньому кутку, зліва посередині, справа посередині, внизу посередині…..тощо».
  • Закріпили уявлення про цифри від 1 до 5 плюс(+) вправлялись у вмінні узгоджувати числівники з іменниками, виконуючи завдання ДГ «Скільки фігур?» (діти визначали кількість предметів, що розташовані по різному-по прямій, по колу, хаотично. Наприклад : одна пірамідка, один куб, три шапки, три м’яча, п’ять спідниць, стільців тощо)
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання дидактичної гри «Що з чим пов’язано» (+ вчились складати повні речення)

Для розвитку дрібної моторики рук, розвитку уваги та логічного мислення малята виконували прохання прибульця Крюзі і

  • створювали для неї намисто із кольорових кришечок за схемою, потім пояснювали Крюзє «по скільки кришечок кожного кольору», «Яких кришечок більше, яких менше», «порівну по скільки», «скільки всього кришечок в намисті».
  • Вчились порівнювати дві множини кришечок+розвиток слухового аналізатора, виконуючи дидактичну гру «Виклади стільки, скільки…..Порівняй кількість кришечок» (діти вчились відповідати на питання «на скільки більше, на скільки менше?», «що треба зробити, щоб стало порівну по стільки то»)
    Закріплювали вміння орієнтуватися в просторі листка, визначаючі верхню смужку вгорі, нижню смужку внизу.
  • Відпочивали, виконуючи пальчикову гру «Дружні пальчики»,
  • Виконуючи фізкультхвилинку «Сонечко».
  • Удосконалювали вміння кількісної лічби предметів в межах 10 в прямому та зворотному порядку.
  • Відпочивали + закріплювали вміння розрізняти кількісну та порядкову лічбу+розвивали увагу, виконуючи математичну фізкультхвилинку «Парочки, трійки, четвірки, коло» (діти рахували : «Перша парочка……третя парочка. Або «Перша четвірка, друга четвірка. Одне коло).

Діти «Мальвочки» радо зустріли гостей-прибульців та старанно виконували всі завдання на розвиваючих заняттях! Молодці!
З повагою. Наталія Володимирівна.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s