19.09-23.09.16. середня група «Веселка»

Ми з дітками продовжуємо наше навчання на заняттях за певною темою, яку будемо вчити 1 чи 2 тижні. Протягом цілого року дітки дізнаються про різноманітні речі і предмети, які їх оточують з допомогою різноманітних ігор, вправ, художнього слова та театральних вистав. На цьому тижні ми вчили про людей, дітей, про їх справи. Тему тижня ми назвали «Працьовиті ручки», тому що будь-яка справа потребує певних зусиль і вправності наших пальчиків.

Розпочали ми вивчення з того, як минає наш день і закріплювали частини доби і їх послідовність (ранок, день, вечір, ніч). Під час цього заняття дітки називали свої справи і справи дорослих в певну частину доби. Ми познайомились з короткими віршиками про ранок та ніч і намагались їх проговорювати як скоромовку:

***

Ранній ранок росами трави посріблив,

Ніженьками босими я росинки збив.

***

Ходить ніч навколо хати

Дітвору вкладає спати.

Зрозумівши те, що і діти і дорослі цілий день займаються якимись справами, ми перейшли до вивчення теми і стали з’ясовувати, чиї ж ручки можна назвати працьовитими. Під час наступних занять ми вчились:

  • Розуміти і запам’ятовувати прислів’я і приказки про працю (Хто дбає, той і має. Лінивому все ніколи)
  • Пояснювати кого називають ледарями, а хто працьовитий.
  • Розглядали іграшкові знаряддя праці для роботи на городі.
  • Відгадували та самі складали загадки про інструменти (молоток, ножиці, голка, пилка)
  • Вивчали пальчикову гру про працю людей.
  • Розігрувати казочку «Колосок» і вчились програвати  роль, передаючи характер героя мімікою, жестами, поведінкою.
  • Знайомились з оповіданнями К. Ущинського «Ранкові промені» та В.Сухомлинського «Ледача подушка» та вчились їх переказувати. (!!Зверніть увагу, що переказувати діткам цього віку ще дуже важко і краще переказують ті дітки, кому вдома читають казочки).

 Під час мовленнєвих занять діти вчились відповідати на запитання за змістом оповідань та казочок, вправлялись знаходити невідповідність у віршику «Чи на світі так буває? (Чи на світі так буває, що білка книжечку читає?), вчились підбирати антоніми під час гри «Скажи навпаки»(ледачий-працьовитий, великий-малий, товстий-тонкий). Спробували описувати предмет, підбираючи прикметники (Подушка…яка?…м’яка, квадратна, пухнаста, велика).

Дітки з задоволенням грають в ігри, направлені на розвиток зорової пам’яті, вгадуючи який предмет заховали. Ми вчимося зосереджуватись і на слух виконувати певні завдання. Розпочали працювати в зошитах і  спочатку колективно обговорюємо завдання, а потім самостійно виконує роботу кожна дитина. Як і завжди працюємо з рахівними паличками, викладаючи певні предмети, візерунки, людей.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4717

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4721%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4720%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4719%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4718

 

Під час логіко-математичних занять діти продовжують навчатись:

  • рахувати прямо та по порядку;
  • співставляти кількість предметів з певною цифрою;
  • розрізняти та називати різноманітні величини (великий-маленький, товстий-тонкий, широкий-вузький, довший-коротший);
  • порівнювати кількість предметів і визначати де більше, а де менше.
  • орієнтуватись в просторі та правильно називати сторони (праворуч-ліворуч).

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4732 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4733 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4734

Під час прогулянок дітки мали змогу дізнатись для чого та поспостерігати, як пиляють дерева, пограти в рухливі ігри, збирати насіння чорнобривців, грати з піском та організовувати сюжетні ігри.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4726 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4727%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4723 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4724 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4725

А в групі дітки надають перевагу малюванню фломастерами, сюжетно-рольовим іграм «Магазин», «Школа» та хлопці продовжують будувати з великого та маленького конструкторів.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4754

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4753

Великий інтерес у діток викликало чергування по їдальні, де, одягнувши фартушок дівчатка розставляли перед обідом тарілочки та чашечки.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4751

На цьому тижні ми привітали іменинників і подарували їм багато гарних побажань та подарунків.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4738

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4735%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4737%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4740%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4748%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4750%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4749%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4758%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4759%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4760 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4741

Ось так пройшов наш тиждень. Було весело, шумно та бадьоро.

В групі прохолодно, тому одягайте діток відповідно погоди. До зустрічі в понеділок. З повагою, Лєна Леонідівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s