12-16.09.16 Молодша група «Соняшник».

admin-ajax (1)Тема тижня «Сонечко та його друзі».
На заняттях дітки старались зробити добру справу-розвеселити Сонце і повернути йому промінці. А для цього треба було виконати найрізноманітніші завдання.

Для покращення настрою Сонця на  заняттях з розвитку мовлення дітки казали компліменти Сонцю та його друзям -Гостям тижня – жуку-сонечку, Соняшнику.

  • вчились добирати до слів –назв слова-ознаки : лагідне, тепле, ласкаве, добре, привітне, спекотне , маленький, гарний, красивий, …..тощо

Впродовж тижня дітки

  • збагачували словник діток словами-назвами : Сонце, соняшник, жук-сонечко, сонячний зайчик, пелюстки, пуп’янка, квітки, дерева.

Працюючи із оповіданням В. Сухомлинського «До побачення, Сонечку!»,

  • вчили діток відповідати на запитання,
  • пригадувати зміст оповідання за допомогою запитань вихователя,
  • збагачували словник дітей ввічливими формами: добрий день, до побачення.
  • Граматика: вчили утворювати пестливі слова за допомогою суфіксів: сонце — сонечко, хмара — хмаринка, трава -травинка, квітка — квіточка, дощ — дощик, промінь — промінчик, вітер — вітерець.
  • Виховували повагу до людей, природи, вчили бути ввічливими, добрими, привітними.

Для розвитку пам’яті вчили
Закличку:
Сонечко,сонечко,
Заглянь у віконечко.
Там дітки граються,
Тебе дожидаються.
Вивчили вітання Сонцю :
Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй, золоте! —
Я всміхаюсь квітонці-
Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь дощику:
— Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся —
Зичу їм добра!

Розвивали логічне мислення,

  • виконуючи завдання дидактичної гри „Якби не було сонця…”
    (за допомогою картинок діти розповідають про значення сонячного тепла для всього живого на землі).

Для розвитку дрібної моторики пальців рук

  • виконували завдання дидактичної гри «Допоможи сонечку-поверни промінці»(діти причеплювали прищепки-на сонечко зліва червоні, на сонечко справа-жовті) та розвивали конструктивні здібності, працюючи із кольоровими паличками, створюючи із них промінці.
  •  розвивали пам’ять, повторюючи слова та рухи пальчикової гімнастики про Сонце та квітку (в щоденнику).

Розвивали вміння добирати однокореневі слова, розгадуючи загадки про «друзів Сонця» в ДГ «Добери слова-родичі
-У червоного малятки
На спині краплинки-цятки.
Чорні вуса,голова,
любить лагідні слова. (Жук-сонечко).
-На сонечко я схожий, і сонечко люблю.
До нього повертаю голівоньку свою. (Соняшник).
Удосконалювали звуковимову, повторюючи чистомовки та скоромовки про Сонечко (в щоденнику)

На логіко-математичних заняттях

  • вчились порівнювати дві множини за кількістю елементів (жуків та листочки),
  • вчились викладати предмети зліва направо,
  • рахувати правою рукою зліва направо.
  • Формували розуміння при лічбі показувати на кожний предмет і промовляти числа «один» (а не «раз»!), «два»….
  • Виконували завдання дидактичної гри «Порахуй соняшники», «Порахуй жуків-сонечок».
  • Вчились порівнювати соняшники за висотою (вправлялись у вмінні вживати терміни «високий», «низький»).
  • Вчились порівнювати жуків-сонечок за розміром «великий-маленький»
  • Вчились орієнтуватися в просторі, визначаючи верхню смужку та нижню смужку, показуючи напрямок «вгорі», «внизу».

************************************
На цьому тижні всі «Соняшники» радо вітали

Євочку та Поліночку з Днем Народження

і бажали їм здійснення всіх мрій і всього найкращого!

%d1%80%d0%b5%d1%82%d1%80%d0%be-%d0%ba%d0%b0%d1%80%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%ba%d0%b8-%d0%b7-%d0%b4%d0%bd%d0%b5%d0%bc-%d0%bd%d0%b0%d1%80%d0%be%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%b0%d0%bd%d1%96%d0%bc
В понеділок ми будемо вітати Антошу з Днем Народження!!!!

Шановні батьки! Будь ласка, підпишіть Всі речі в басейн (навіть мочалки, гумові капці….) друкованими літерами. Дякуємоза розуміння!
До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s