Початок нового навчального року в середній групі «Веселка»

Дуже швидко промайнуло літо, і ми з дітками розпочали новий навчальний рік у середній групі. Багато задумок та планів ми спробуємо втілити в життя протягом цього року, адже ми вже і не малюки, але ще і » не зовсім дорослі дошкільнята». Тільки в цьому нам мають допомагати батьки.

Для Вас, шановні батьки, будуть невеличкі домашні завдання, які будуть виділені знаком !!! Вони зовсім прості, але потребують відповідального ставлення з вашого боку. Сподіваюсь на взаєморозуміння.

Розпочали ми працювати з дітками з найпростішої теми і пригадали своїх друзів з молодшої групи та почали знайомитись з новачками. Наша тема «Дружні дітки у садочку» дала змогу діткам пригадати правила групи, розширити уявлення про приміщення дитячого садочку, про іграшки та предмети, якими вони користуються кожного дня. Дітки знайомились з наступним:

  • Які приміщення є в дитячому садочку.
  • Які нові ігри та іграшки з’явились і як правильно їми користуватись.
  • Які предмети потрібні в садочку для дітей і дорослих.
  • Дітки вчились знайомитись, вітатись різними способами.
  • Пригадували що потрібно робити, коли кого-небудь образив і як помиритись.
  • Вправлялись правильно спілкуватись по телефону.
  • Ми вчились використовувати узагальнюючі слова(іграшки, меблі, посуд, предмети побуту, електроприлади, одяг, взуття)
  • Визначали чим відрізняються справжні предмети від іграшок.
  • Читали художні твори, пов’язані з дружбою та знайомством.
  • Обговорювали проблемні ситуації, пов’язані з поведінкою діток (що робити добре, а що ні).

Наступна тема, яку вивчали дітки протягом останнього тижня булапов’язана з їх безпекою вдома, на вулиці та в садочку. Під час її вивчення ми намагались поснювати діткам про таке:

  • Які предмети можуть бути небезпечними і чому?
  • Що можна робити, коли ти вдома залишився сам?
  • Чи варто порушувати правила безпеки і до чого це може призвести?
  • Як бути безпечним на дорозі?
  • Як бути безпечним в лісі, на воді?
  • Розмовляли про своїх та чужих людей.
  • Знайомились з правилами дорожнього руху та дорожними знаками.
  • Розрізнювали їстівні та отруйні гриби?
  • Визначали безпечні і небезпечні предмети для дорослих і дітей і правила їх використання.
  • З’ясовували як допомогти у разі виникнення проблемної чи небезпечної ситуації.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4710 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4711 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4712

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4703%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4687 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4689

Під час занять дітки продовжили вчитись висловлюватись по черзі, слухаючи один одного; вправлятись відповідати на запитання повним реченням; спробували описувати предмети за трьома запитаннями (що це? якого кольору і з якого матеріалу? для чого потрібне?). Мовлення діток ще не дуже розвинуте, тому вони потребують допомоги та додаткових запитань. Але тепер ми будемо вчитись описувати дуже часто під час різноманітних занять.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4678 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4679 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4680 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4681

  Дітки продовжують з задоволенням працювати з різним роздатковим матеріалом: рахівні палички, геометричні фігурки, предметні картки. Дуже полюбляють ігри, коли передають кульку один одному і відповідають швидко. Під час нових ігор малюки вчаться давати оцінку тій чи іншій ситуації та висловлювати своє ставлення до когось чи чогось. Найактивніші малюки вчаться працювати біля дошки в ролі вчителя.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4669 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4670 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4671 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4672

Під час спілкування з природним довкіллям з задоволенням дітки допомагають збирати насіння квітів, збираюти сухі гілочки та поливати квіти. З середньої групи у діток розпочалось чергування і тепер обрані одного дня чергові відповідають за порядок в групі, інші допомагають накривати на стіл під час сніданку, обіду та вечері. Таким чином дітки привчаються до чистоти та охайності і вчаться сервірувати стіл.

На заняттях з природи  діти розглядали ілюстрації різних пір року, вчились встановлювати їх  послідовність. Ми познайомились з наукою, яка називається  «екологія» і розглядали та аналізували екологічні знаки. Для розширення дитячого кругозору знайомились з різними видами лісів (березовий гай, сосновий бір, хвойні та змішані ліси) та їх особливостями. Повторювали з дітками назви дерев та кущів, порівнювали їх між собою. Розучили віршмк-загадку про грибок:

В мене ніжка лиш одна,

І без чобітка вона,

Якби другу ніжку мав,

То б із лісу пострибав.

 

Під час логіко-математичних занять діти повторювали:

  1. Геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник, овал, трапеція);
  2. Пряму та зворотню лічбу в межах 10;
  3. Послідовність частин доби та пір року;
  4. Порівнювали предмети між собою, знаходивши спільне і відмінне;
  5. Порівнювали групи множин і зменшували на 1 (Наприклад: у верхньому рядку 5 предметів, а в нижньому на 1 менше.)
  6. Вчились співставляти число з цифрою (Наприклад: Діти слухали оплески і визначали їх кількість, показуючи відповідну цифру);
  7. Знайомились з математичними знаками: додати, дорівнює, більше.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4704

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4682

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4684 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4685

В повсякденному житті дітки надають перевагу власним іграшкам, продовжують будувати з конструкторів, грати в сюжетно-рольові ігри «Лікарня», «Перукарня», «Магазин», «Сім’я», «День народження». Багато дітей почали більш глибоко цікавитись зображувальною діяльністю — їх увагу привертають нові трафарети та шаблони, фломастери та кольорові олівці.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4707 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4708 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4709

Дітки з задоволенням на прогулянках грають в рухливі ігри та бігають в кінці прогулянки на швидкість. Малюки настільки підросли, що пробують самі організувати гру (придумують їх за аналогією тих, що вже відомі, а це означає дитячу творчість) і розказують правила гри іншим. Це дуже гарне організаторське вміння і можете батьки їм в цьому допомогти, вивчивши вдома гру, щоб дитина могла представити її іншим дітям.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4644

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4715 %d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4716%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4649

Ще першого вересня ми дуже яскраво відсвяткували день народження Маргарити, на цьому тижні будемо святкувати дні народження літніх іменинників: Єсенії, Енея та Максима.

%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4662%d1%84%d0%be%d1%82%d0%be4658

Це на сьогоднішній час вся інформація для батьків і перше домашне завдання:

!!! Покажіть дитині різноманітні дорожні знаки і з’ясуйте що вони означають (які щось дозволяють, а які що забороняють).

З повагою, до зустрічі у понеділок,  Лєна Леонідівна.

One thought on “Початок нового навчального року в середній групі «Веселка»

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s