12-16.09.16 Логіко-математичні заняття група «Мальва».

222depositphotos_81778524-children-holding-hands

На логіко-математичні заняття завітали гості із ферми Елєонора, Пінкі та Анжела. Діти розв’язували логічну задачу і намагались з’ясувати як кого звуть.

  • За допомогою слів-помічників малята зробили висновки :

«Якщо Анжела-це не Свинка і не Вівця, тоді Анжела-це корова, якщо Пінкі –це не Корова і не Вівця, тоді Пінкі-це Свинка. Якщо Пінкі- це Свинка, а Анжела-це корова, тоді Елєонора –це Вівця».

Гості приїхали із «Чарівними мішечками» із завданнями.
Розв’язуючи завдання, діти

  • Розвивали логічне мислення, відгадуючи загадки про фігури (визначали геометричну фігуру за описом. Наприклад: «Площинна, без кутів, але не круг» (овал), «Об’ємна з кутами» (куб), «Площинна, з чотирма кутами, у якої всі сторони рівні, але не ромб» тощо
  • вправлялись у вмінні орієнтуватися у просторі, визначаючи місце розташування карток з фігурами. Наприклад: «Овал знаходиться в правому верхньому кутку», чи «Куб знаходиться в лівому нижньому кутку» чи «Квадрат знаходиться зліва посередині» тощо.
  • Під картками з фігурами Гості з ферми заховали цифри і діти називали цифру попередню та наступну (Дидактична гра «Цифри-сусіди»)

Крім тварин з ферми прибули свійські птахи та домашні рибки, і діти

  • визначали кого більше, кого менше, кого порівну на фермі : півнів чи курок,
  • вчились відповідати на питання «на скільки більше-на скільки менше?» чи «порівну по скільки?»
  • Вчились розрізняти кількісну (один, два……п’ять) та порядкову лічбу, рахуючи кількість свійських птахів, визначаючи, наприклад : де стоїть друга курка, де п’ята курка, де –шостий півень, а де третій тощо.
  • Допомагали годувати домашніх акваріумних математичних рибок, розв’язуючи приклади

Відпочивали та повторювали імена Гостей із ферми, виконуючи математичну пальчикову гімнастику :
1,2,3,4,5 (пальці лівої руки заховати в кулак, почергово показувати пальці)
-стали пальчики у ряд (розпрямити пальці лівої руки –зібрати в кулак)
6,7,8,9,10 (пальці правої руки заховати в кулак, почергово показувати пальці)
Лічать Елеонора, Пінкі , Анжела (пальці двох рук розпрямляти- ховати в кулак)

  • Закріплювали навички кількісної лічби, в тому числі з різним розташуванням (хаотичним, лінійним, по колу), перераховуючи кількість мешканців ферми, виконуючи завдання на папері «Скільки свійських тварин та птахів»
  • Закріплювали знання про числовий ряд, виконуючи завдання гри «Виклади цифри по порядку» та допомагаючи другу гостей із ферми –Бджілці Жужі, розташовуючи вулики по порядку
  • Вчились продовжувати числовий ряд в прямому та зворотному порядку в дидактичній грі «Виклади та порахуй від….до….» (наприклад : викладали та рахували від 2 та 7, від 4 до 9, від 7 до 3, від 8 до 2 тощо)
  • удосконалювали вміння встановлювати відповідність між числом предметів та цифрою, виконуючи завдання гри «Порахуй фігури і знайди відповідну цифру»

Розвивали логічне мислення,

  • виконуючи завдання гри «Яка фігура зайва» (+закріпили назви фігур+вміння класифікувати фігури за різними ознаками : об’ємні-площинні, з кутами-без кутів, класифікація за кольором)
  • розвивали логічне мислення, виконуючи завдання гри «Хто зайвий, хто не з ферми?» (+ узагальнюючи поняття: дикі-свійські тварини та птахи, комахи)
  • закріпили знання помешкань Гостей, виконуючи вправу «Хто де живе?» (корови-в корівнику, хліву;  домашні рибки -в акваріумі;  бджоли -у вулику, на пасіці; курки та півні -у курнику; свині-в свинарнику; вівці-у вівчарні)

Відпочивали, розвивали увагу, виконуючи математичну фізкультхвилинку «Будь уважний» (діти під віршований супровід утворювали то парочки, то трійки, то четвірки, то коло.
Впродовж тижня на розвиваючих заняттях дітки-«Мальвочки» радували своєю старанністю та увагою. Молодці!
Гарних вихідних! З повагою. Наталія Володимирівна.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s