Молодша група «Соняшник»5-9.09.16

 

admin-ajax (1)5-9.09.16 Тема «Іграшки».
Впродовж тижня разом з діткам ми відвідували магазин іграшок. Нас  зустрічали продавці –герої тижня Котик Мурчик(сірий) та Сніжок(білий). Дітки рушали в магазин на потягу, промовляючи пісеньку паровозика ( це чистомовка-дітки удосконалювали звуковимову)
На заняттях із розвитку мовлення нашою метою було

  • навчати дітей уважно розглядати й обстежувати іграшки, виділяти характерні риси, складати невеликі описові розповіді за запитаннями вихователя;
  • закріплювати навички використання речень із 3–4 слів; розвивати увагу, кмітливість, зв’язне мовлення, мислення;
  • виховувати уміння слухати одне одного, любов і бережливе ставлення до тварин та іграшок.
  • На заняттях активізували вживання слів: круглий, пухнастий, гладенький, вусатий, м’якенький, білий, стрибає, котиться, летить, ходить, бігає, умивається, їсть, грається, спить, нявкає, п’є, ловить.
  • Поповнили активний словник словами-назвами: повітряна кулька, м’яч, дзиґа, куб, пірамідка, вантажівка, легкова машина, лялька, продавець, покупець
  • Вчились добирати слова-ознаки, виконуючи завдання вправи «Яка іграшка?» (легка, красива, повітряна, різнокольорова)
  • Малята вчились добирати слова-дії: берегти, гратися, ділитися, вподобав, купувати, продавати, складати.
  • На заняттях відпочивали, повторюючи слова та рухи Зорової гімнастики « Кулька».

На логіко-математичних заняттях

  • вчились порівнювати предмети за висотою, вживаючи в мові терміни (висока-низька, однакові-неоднакові, різні), закріплювали вміння порівнювати за висотою та розміром(великий-маленький), виконуючи завдання дидактичної гри «Порівняй іграшки» .
  • Вправлялись у лічбі (рахуючи іграшки : пірамідки, дзиґи, м’ячики, кубики, котиків).
  • Формували уявлення про множину, порівнюючи контрастні множини за кількістю предметів (один – багато, багато — мало) в грі «Скільки іграшок? (діти визначали : великий куб –один, маленьких кубиків-багато, великий м’яч –один, маленьких –багато, срібних кубиків мало –різнокольорових кубиків –багато тощо)
  • Розвивали вміння орієнтуватися в часі, під час режимних моментів вранці-снідаємо,займаємось, вдень-обідаємо, спимо, ввечері –вечеряємо та йдемо додому, вночі-спимо.
  • Ознайомлювалися з формою предметів , добирали предмети, схожі за формою на круг, куб.
  • Відпочивали, виконуючи чистомовку-фізкультхвилинку «Наші іграшки».
  • на конструюванні вчились викладати кубики за зразком зліва направо, вчились визначати нижній та верхній кубик-поверх у будівлях.
  • закріплвали назви кольорів.

На музичних заняттях розвивали вміння співати пісеньку «Пташечка», удосконалювали вміння виконувати танцювальні рухи, розвивали вміння виконувати правила музичної гри «Зайчик».
На зарядках вчились шикуватися в колону по одному, рухатись та зупинятися за сигналом , розвивали вміння виконувати вправи зарядки під музику.
На фізкультурі та хореографії розвивали вміння слухати та виконувати вправи, вправлялись у вмінні орієнтуватися в просторі, рухаючись вперед, назад, вліво, вправо.

На прогулянках проводили екскурсії навколо дитячого садка. Під час пішохідного переходу розвивали вміння спостерігати за деревами. Вчились розрізняти каштан, березу, клен, ялину. Розглядали та порівнювали кору,  листя,  насіння та плоди з цих дерев. Закріплювали знання правил рухливої гри «У ведмедя у бору», вчились бігати, зупинятися, виконувати рухи  в грі «Літаки», «Ручки-встали», «Повітрянна кулька».

В п’ятницю дітки подивились лялькову виставу «Шкоднюля» (дітки підказували героїні, що не можна рвати листя, ламати гілочки, робити іншим шкоду).
*******************************************************************
На цьому тижні всі «Соняшники» вітали Анюту з Днем Народження!

wdnaoubnful7

 

******************************************************************
В понеділок ми будемо вітати Євочку та Поліночку з Днем Народження!
Шановні батьки ! Не забувайте про речі для басейну, хореографії та фізкультури.

До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s