Тема тижня: «Моя Україна».

Художньо – естетична діяльність:

Малювання – « З Україною в серці», «Україна-це я! Україна-це ти!»

Аплікація « Маленька квіточка», « Дракон»

Читали та вивчали такі вірші:

О. Лупій « Україна» ( вивчили)

Я країна Україна

З козацького роду,

Мати вільних українців –

Древнього народу.

Мої гори, моє море,

Моє небо чисте,

Тут мій прапор синьо-жовтий,

Тризуб золотистий.

Добрий день, матусю — Україно! ( вивчили)

Добрий день, матусю — Україно!

Сходить сонце радості й добра.

Україно, я — твоя дитина,

Крапелька великого Дніпра.

Україно моя,

Золоті твої поля,

Ніжна пісня солов’я.

Яблуневі сади

І смерекові ліси —

Рідна матінка земля.

Не дивись, що я така маленька,

Час мине — я швидко підросту,

І усю любов свого серденька

Я тобі в дарунок принесу.

Н. Поклад « Герб»

О. Василенко « Рідна хата»

Ю. Шкрумеляк «Я дитина українська »

Читали оповідання: В. Сухомлинський «Бо я — людина », « Легенда про Україну». Бесіда «Любіть Україну ». Колискові перед денним сном. Олена Пчілка « Дитяча пісенька». Загадки про державні символи України . Гра – імітація «Квітка прокиається».

Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою.

  • « Кіт і миші»
  • «У ведмедя у бору »
  • «Спіймай комара»

Ігри з повзанням і лазінням.

  • «Дістань кеглю»
  • «Не наступи»
  • « Знайди де сховано»

Ігри з киданням та ловінням м’яча.

  • « Впіймай, якщо зможеш»
  • « Попади в коло»

Також наші малята залюбки навчаються з такими дидактичними іграми:

  • « Хто, що їсть?»
  • « Емоції »

« Яка погода?»

До зустрічі у понеділок. З повагою, ваші Вихователі!

Добавить комментарий

