Англійська мова (Днз Веселка)

В червні ми з малятами з задоволенням гралися англійською надворі і вивчили такі теми:

Погодні явища

Словничок:

sun – сонце

rain – дощ

cloud – хмара

storm – гроза, буря

snow – сніг

wind — вітер

rainbow – веселка

А робили ми наступне:

— розглядали ілюстрації

— всіма можливими рухами показували погодні явища

— пригадували назви кольорів

— гралися в рухливу гру “Sun/Rain”

— вчилися утворювати прислівники  в грі «Sunny day»— SUN/ сонце — SUNNY/сонячно, WIND/вітер -WINDY/вітряно

— співали пісеньки

“Rain rain go away”

Rain, Rain.
Go away.
Come again another day.
little children want to play.
Rain, rain, go away. (2)

“Rainbow”

Rainbow purple
Rainbow blue
Rainbow green
And yellow too
Rainbow orange
Rainbow red
Rainbow shining over head.

Come and count
The colors with me
How many colors
Can you see?
1-2-3 on down to green
4-5-6 colors can be seen

Rainbow purple
Rainbow blue
Rainbow green
And yellow too
Rainbow orange
Rainbow red
Rainbow shining over head.

— слухали римовку «Sunny day»

«На морі»/»Under the sea»

Словничок:

the sea – море

a fish – риба

a shark – акула

an octopus – восьминіг

a dolphin – дельфін

a  crab – краб

a jellyfish – медуза

a seahorse – морський коник

a starfish – морська зірка

А робили ми наступне:

— розглядали ілюстрації до теми

— за допомогою пальчикових вправ показували морських звіряток

— гралися в ігри:

«Magic bag»(діставали з чарівного мішечка тваринку і називали її)

“The fishman” (діти мали спіймати названу тваринку)

«Who is missing?» (називали тваринку, що пропала)

— відпрацьовували діалоги:

-What is this?

-This is a fish!(crab, octopus…)

— What is missing?

— An octopus is missing!

— співали пісеньку “The sea is waving”

The sea is waving one,

The sea is waving two,

The sea is waving three,

A jellyfish let be! (показували названу тваринку)

— Співали пісеньки «Fish alive»

«Sailor song»

«Комашки»/«Bugs»

 

Словничок:

butterfly— метелик

bee— бджола

lady-bug—сонечко

spider— павук

fly— муха

ant— мурашка

А робили ми наступне:

— вітали англійською кожну комашку

— описували комашок, загадували загадки в грі «Guess who?»

— гралися в гру «Who’s on your nose?» де треба було вгадати яка комашка сіла на носика

— Співали пісеньки

-про павучка з елементами пальчикової гімнастики

Incy  Wincy Spider

Incy  Wincy Spider сlimbed up the water spout

Down came the rain and washed the spider out

Out came the sun and dried up all the rain

So  Incy  Wincy Spider climbed up the  spout again.

— про мушку, яку треба прогнати «Shoo, fly»

Shoo, fly, don’t bother me,
Shoo, fly, don’t bother me,
Shoo, fly, don’t bother me,
For I belong to somebody.

 

-про метелика «Fly, the butterfly»

Fly, fly, fly the butterfly,
In the meadow is flying high
In the garden is flying low
Fly, fly, fly the butterfly.

Виачили віршик про мурашку

Ant is little

Ant is busy

To build a house

Is not so easy!!!

З повагою, Ільдана Володимирівна

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s