23.05-27.05 група «Пролісок»

Тема тижня: « Мешканці водойм».
Розвиток мовлення+природа+валеологія
Освітні:
вчити дітей узагальнювати і класифікувати (морські риби, акваріумні риби, що живуть у прісноводних водоймах).
вчити виділяти ознаки відмінності і подібності між рибками.
збагачувати словниковий запас дітей.
вправляти у змінюванні форми ( однина — множина).
розвивати навички діалогічного мовлення
формувати вміння складати і розігрувати діалог за своїм досвідом та змістом сюжетного малюнка.
Розвиваючі:
— розвивати мислення і пам’ять, уміння аналізувати, висловлювати їх у мовленні, розвивати емоційну сферу дітей.
Виховні:
виховувати комунікативні якості, екологічну грамотність у дітей.
Словник: сом, йорж, золота рибка, карась,короп, акула, дельфін, кит.
Логіко- математичний розвиток
Освітні завдання:
уточнити уявлення дітей про частини доби ( ранок, день, вечір, ніч);
формувати вміння орієнтуватися в основних поняттях;
визначати частини доби на основі спостереження за природними ознаками;
закріпити та уточнити поняття дітей про просторові відношення ( над, під, за, поруч, високо, низько);
продовжувати вчити малят визначати просторове розміщення предметів стосовну заданого орієнтиру
розвивати логічне мислення.
закріпити лічбу в межах 5 – 10.
Виховні завдання:
виховувати уважність, спостережливість, прагнення дотримуватися необхідного режиму дня.

Ми всі дружно займалися:
Малюванням «Мешканці водойм», « Морська подорож», « Дельфіни»
Аплікація « Рибки»
Читали та вивчали такі віршики, як :
Я хоч хатка, а жива. ( вивчили)
Є у мене голова,
Лапи аж чотири –
Кожній – по квартирі.
А в комірку ззаду вліз
Малесенький гострий хвіст.
Дах — мов костомаха.
Звусь я черепаха.

Що киця любить, а що — ні? ( повторили)
Киця любить, як по спинці
Гладжу киценьку свою,
Як дарую їй гостинці,
Кашу, молоко даю.
Киця сердиться на мене,
Як смикну її за хвіст;
Очі зробляться зелені,
І не п’є тоді й не їсть…

Н. Забіла « Черепаха»
Б. Заходер « Про сома»
Е. Чеповецький « У тихій річці»
І.Токмакова « Де спить рибка?»
Читали оповідання: українська народна казка « Чому риби мовчать». Оповідання « Звідки взялася черепаха» Бесіда «Який догляд потребують акваріумні рибки ». Колискові перед денним сном. Загадки про мешканців водойм. Гра – імітація « Який я?».
Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою.
« Відгадай за голосом»
«Фарби »
«Спіймай комара»
Ігри з повзанням і лазінням.
«Дістань кубик»
«Не наступи»
« Знайди де сховано»
Ігри з киданням та ловінням м’яча.
«Лови, кидай — падати не давай»
« Впіймай, якщо зможеш»
« Попади в коло»
Також наші малята залюбки навчаються з такими дидактичними іграми:
«Піраміди »
« Склади веселку »
« Яка погода?»
До зустрічі у понеділок. З повагою, ваші Вихователі!

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s