Травень 2016 . Група «Соняшник».

admin-ajax (1)

Тема «Земля – домівка для всіх народів».

Ми з дітками вчились усвідомленому ставленню до Рідної домівки -планети Земля та до рідної держави -України.
На заняттях із Рідної природи

  • закріплювали знання про планету Земля, досліджували глобус, вчились давати визначення глобусу – модель Землі, визначали найпоширеніші кольори на глобусі, та природні об’єкти, що ці кольори позначають.
  • Діти розвивали пояснювальне мовлення, виконуючи завдання мовної вправи «Правильно-неправильно» (про екологічно доцільну поведінку в природі),
  • розвивали логічне мислення, вміння складати порівняльні розповіді за двома картинами на тему «Бережемо ресурси Землі»

На заняттях із Довкілля розширювали знання про нашу Батьківщину, про наш народ, досліджували карту України, вчились проводити кордон України, називати країни-сусіди ,

  • вправлялись у вмінні утворювати прикметники в мовній вправі «Який народ» (Україна-українці, Білорусь-білоруси тощо)
  • Розвивали вміння утворювати прикметники –назви мов у вправі «Який народ-така і мова» (українці розмовляють українською мовою, білоруси –білоруською, італійці-італійською, португальці-португальською, естонці-естонською тощо)
  • Розвивали вміння добирати споріднені слова із різним емоційним відтінками у мовній вправі «Моя мова –найбагатша»(наприклад: Дівча- дівчина-дівчинка-дівчатко, дівчисько, дівонька.Мамо-мати-мамонька-матуся-матусенька-мамуся-мамцю тощо )
  • Розвивали вміння добирати слова-рими і складати тематичні віршовані рядкиу мовній вправі «Складемо віршик» (Наприклад: Одягну український віночок –затанцюю веселий….)
  • Розвивали вміння складати описові розповіді пор українське вбрання у мовній вправі «Яке наше вбрання» (діти описують орочку, шаровари, спідничку, чобітки за схемою)
  • Розвивали логічне мислення, увагу, виконуючу вправу «Полічи і дай відповідь» (слухові задачі)
  • Розвивали логічне мислення, пояснювальне мовлення у вправі «Поміркуй і розкажи» (діти висловлюють думку з приводу даних ситуацій про звичаї українців).

На заняттях із художньої літератури

  • вчились уважно слухати вірші про рідну українську мову, розвивали пам’ять, вміння передавати зміст вірша «Рідна мова» за допомогою мовних та немовних засобів виразності ,
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи скоромовки про гопак, про вишиванку.
  • Закріплювали знання про державні символи України, розвивали зв’язне мовлення, складаючи розповіді за картинами «Державний символ України та його значення».

На прогулянках проводили спостереження за квітами, які дітки саджали на клумбах. Продовжувалии довготривале спостереження за змінами в природі навесні.

Наш травень –суперсвятковий! Ми вітали Федечку, Сашулю, Марка !

74dcdfc2c8afb1e66fa388b74135b3db_hqdefault

 

В понеділок будемо вітати Максика.
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s