Остання тема травня 2016 . Група «Волошка»

admin-ajax

Тема тижня «Професії»
Впродовж тижня на заняттях закріплювали знання про відомі професії, про інструменти, матеріали, що використовуються людьми різних професій. Виховували повагу до людей праці.
На заняттях з Довкілля розширили знання про відомі професії та знайомились із новими : стоматолог, архітектор, бізнесмен, археолог.
На художній літературі ми працювали із оповіданням В. Сухомлинського «Який слід людина повинна залишати на землі?». Діти вчились відповідати на питання за змістом повним реченням (без нагадування), розвивали логічне мислення та вчились пояснювати «Про що оповідання?».
Впродовж тижня виконували такі вправи та ігри на закріплення знаннь по темі:

  • Д/г «Чиї інструменти» (назвати, кому що потрібно для роботи : Ніж, дошка, каструля….)
  • Д/г «Один-багато» ( зміна іменників однина –множина : Лікар – лікарі, багато лікарів…)
  • Д/г «Чоловіча –жіноча професія» (назви професію: Учитель – вчителька)
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи мовну вправу «Виправ помилку» (виправ помилки в реченнях. Наприклад: Дядя Коля відкручує шурупи пилкою. Тощо)
  • Д/г «Утвори слово» ( подумай, як можна назвати людей : Ліс рубати – лісоруб.)
  • Д/г Скажи навпаки» (Закріплення вміння застосування антонімів наприклад: працьовитий-лінивий, добро- зло)
  • Мовна гра «Підбери слово-ознаку» ( Закріплення вміння підбирати прикметники: наприклад — пожежник який сильний, сміливий, витривалий)
  • Мовна гра «Що робить?» (підбери якомога більше слів, які відповідають на питання:що робить)?
  • Д/г «Зміни речення» ( розвиток логічного мислення, добір речень зі значенням протиставлення:Лікар готує смачні обіди.- Кухар готує смачні обіди, а лікар лікує людей).
  • Д/г «Закінчи речення» ( Вчитель навчає дітей, щоб…)
  • Д/г «Склади речення за малюнками» (скласти речення по сюжету малюнка)

На заняттях із розвитку мовлення

  • вправлялись у вмінні складати описові розповіді про професії за схемою.
  • Розвивали монологічне мовлення, складаючи розповіді «Ким я хочу стати» (одні дівчинка сказала, що хоче стати людиною яка за всіма «слідить-шпіоном» , друга — людиною яка «шукає щось старовинне — археологом), хлопчики розповідали про те, що хочуть стати відомим футболістом, бізнесменом, директором страхової компанії 
  • Д/г «Вгадай професію за описом» (подумай, про яку професію можна скласти такі речення , діти давали відповіді на поставлені питання: Хто готує дітям смачний суп на обід? )

На занятті з Безпеки ми говорили про Правила безпеки, які мають дотримуватися люди певних професій напр.пожежника, поліцейського, лікаря, вченого.

На прогулянках проводили довготривалі спостереження за змінами в природі навесні, порівнювали ознаки ранньої та пізньої весни.

З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s