16.05-20.05 група «Пролісок»

Тема тижня: « Здоровим будь».
Розвиток мовлення+природа+валеологія
Освітні:
вчити дітей стежити з дитинства за своїм здоров’ям, бути охайними, завжди користуватися милом, зубною щіткою та пастою, вранці умиватися, займатися фізкультурою;
дати дітям уявлення про хвороби, та причини їх появи, закріплювати у дітей уміння виконувати основні види рухів (рівновагу, повзання та ін.)
уточнити уявлення про користь овочів, фруктів, ягід для здоров’я. Допомогти дітям усвідомити взаємозв’язок між дією вітамінів і фізкультурою на організм людини, продовжувати формувати у дітей культурно-гігієнічні навички;
ознайомити дітей з компонентами здорового способу життя;.
розповісти дітям про те, що вони самі повинні зберегти своє здоров’я, правильно харчуватися, дотримуватися режиму дня.
Переконати дітей у тому, що всі повинні займатися фізкультурою, спортом, вести активний спосіб життя. Спілкуватися з природою.
вчити дітей дарувати радість один одному.
Розвиваючі:
розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість, розвивати слухову увагу, уміння змінювати силу голосу при вимові потішки.
Виховні:
— виховувати організованість, розвиток словника дітей. Виховувати позитивне ставлення до виконання правил особистої гігієни. Виховувати бережливе ставлення до свого організму, бажання його розвивати, тренувати, зміцнювати.
Словник: вітаміни, здоров’я, нечепура, запашне, духмяне .
Логіко- математичний розвиток
Освітні завдання:
вчити порівнювати рівні і нерівні групи предметів;
розуміти й правильно вживати поняття один, багато, стільки — скільки, порівну; закріплювати лічбу в межах трьох, вміння відносити останнє число до всієї групи предметів;
закріпити геометричну фігурою квадрат методом порівняння його з кругом;
формувати уміння обстежувати фігуру тактильно-руховим і зоровим способом;
вчити порівнювати предмети за шириною; розвивати довільну увагу, вміння діяти за вказівкою вихователя.
Виховні завдання:
виховувати працелюбність, цікавість до навчально-ігрової діяльності, слухати і розуміти запитання вихователя.

Ми всі дружно займалися:
Малюванням «Чашечки», « Квітуче дерево», « Півник — свищик», « Вишиваночка», « М’ячик », « Бджілка»

Читали та вивчали такі віршики, як :
А. Костецький « Сонечкова мама» ( повторили)
Вмиває кішка кошенят.
Вмиває кізка козенят.
Мене водою з милом
Щоранку мама миє.
І чистим сонечко встає
Щодня з-за небокраю…
І в нього, мабуть, мама є,
Бо хто ж його вмиває?

Л. Рева « Тато й я» ( повторили)
Ми — мужчини — тато й я!
І робота в нас своя:
Помагаєм мамі ми,
Посуд миємо самі.
От, от ми якіі
З татом вдвох помічники!

Г. Бойко « Здоровим будь» ( закріпили)
Глянь: без мила і водиці Умиваються дві киці, Язичком вмиваються, Лапками втираються. Я до крана сам дістану, Умиваюсь біля крана. Милю милом щоки, шию І водою добре мию.

Носить півник-співунець ( закріпили) На голівці гребінець. Гребінцем тим, знає кожний, Причесатися не можна.

Прислів’я про здоров’я ( вивчили)
У здоровому тілі — здоровий дух.
Найбільше багатство — здоров’я.
Здоров’я — всьому голова.
Весела та хороша думка — половина здоров’я.

Н. Красоткіна
А як здоров’я зберегти?
Читали оповідання, «Казка про те, як хлопчик Степанко здоров`я шукав». Казка « Овочі» Бесіда «Вітаміни з грядки ». Колискові перед денним сном. Загадки про здоров’я. Гра – імітація « Здорова дитина».
Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою.
« Впіймай якщо зможеш»
«Знайди собі пару »
«Зозуля і птах»
Ігри з повзанням і лазінням.
«Дістань кубик»
«Не наступи»
« Знайди де сховано»
Ігри з киданням та ловінням м’яча.
«Кролики»
« Впіймай, якщо зможеш»
« Попади в коло»
Також наші малята залюбки навчаються з такими дидактичними іграми:
«Що корисно а що ні? »
« Вчимося піклуватися »
« Яка погода?»
До зустрічі у понеділок. З повагою, ваші Вихователі!

Добавить комментарий

