10-13.05.16 Група «Соняшник».

admin-ajax (1)

Тема тижня «Весняні клопоти птахів».
Впродовж тижня розширили знання про ознаки птахів, будову їх тіла, особливості життя в весняний період, закріпили вміння класифікувати птахів, поповнили активний словник новими словами, вчились розуміти необхідність бережного ставлення до рідної природи.
На занятті із Рідної природи

  • закріпили вміння класифікувати птахів, виконуючи завдання гри «Кожну птаху –в свою групу»(дикі-домашні, свійські, перелітні-зимуючі, водо плаваючі, хижі, всеїдні, літають, нелітають ),
  • закріпили вміння розрізняти птахів за зовнішніми ознаками, виконуючи вправу «Відгадай птаху за описом».

На занятті із Розвитку мовлення

  • працювали із віршем «Український соловейко» (відповідали на запитання за змістом, розвивали пам’ять, увагу, вчились виразно розповідати вірш),
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи скоромовку про чаплю, про зозулю, про ластівку. Вчились передавати зміст з різною емоційною забарвленістю та із різною силою голосу.
  • Удосконалювали звуковимову та розвивали дрібну моторику пальців рук, повторюючи пальчикову гімнастику про жайвора,
  • відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «Справи птахів».
  • Розвивали зв’язне мовлення, працюючи із тематичними картинами про особливості життя птахів навесні. Діти вчились складати описові розповіді за картинами, відповідати на запитання за змістом картин, закріплювали вміння орієнтуватися в просторі (правий верхній кут картини, в правому нижньому кутку художник….. , в центрі картини я бачу…),
  • розвивали вміння розрізняти спів різних пташок , закріплювали вміння добирати назву співу пташок, виконуючи завдання вправи «Хто як співає?» (Соловей-тьохкає, журавлі-курличуть, горобці-цвірінькають, сорока-скрекоче, зозуля-кує …..тощо),
  • розвивали вміння складати короткі розповіді про весняні клопоти птахів, активізуючи словник словами, що пов’язані із назвами житла птахів (гнізда, дупло, шпаківня, під стріхою , на даху),
  • вчились добирати назви дитинчат птахів у вправі «Дорослі та дитинчата» (ластівка-ластів’ятко, ворона-вороненятко, лелека-лелеченя, шпак-шпаченя ….тощо),
  • вправлялись у вмінні добирати слова-дії у вправі «Весняні клопоти птахів» (прилітають, гніздяться, висиджують, в’ють, оселяються, ширяє, злітає, піклується …тощо).

На цьому тижні дітки займались фізкультурою на свіжому повітрі : стрибали, бігали, виконували комплекс вправ зарядки, вправллись у вмінні утримувати рівновагу.
На прогулянці спостерігали за шпаками та горобцями, дітки саджали на клумбах розсаду та насіння квітів, спостерігали за весняними квітами –змінами у півонії, у зовнішньому вигляді кульбаб, конвалії; спостерігали за першими комашками (бджолами, сонечками, солдатиками, метеликами).

********
На цьому тижні всі Соняшники

радо вітали

Максимку, Федечку та Тимурчика

з Днем Народження!!!

images

скачанные файлы

 

4vYusmRSXOE

 

На наступному тижні будемо вітати Сашулю, 22 –Марка, 30-Максима.
********
В групі вже тепло -в п’ятницю було 20-22 градуси. Піжами можна вже одягати легкі. На прогулянку обов’язково приносьте головні убори від сонця !

*********
До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s