10-13.05.16 Група «Волошка».

admin-ajax

Тема тижня «Квіти, птахи та комахи навесні».

Впродовж тижня продовжували формувати уявлення дітей про квіти, птахів  та комах, вчились визначати основні частини рослин та комах, птахів, вправлялись у вживанні слів-ознак, виховували дбайливе ставлення до рідної природи.

На занятті із Етики та Художньої літератури працювали із оповіданням Сухомлинського «Іменинний обід».

Вчились відповідати повним реченням на запитання, вчились розмірковувати, висловлювати власну думку.
На занятті із розвитку мовлення на тему «Різнобарвний світ квітів та комах»

  • вчились складати описову розповідь з двох-чотирьох речень про комах України,
  • збагачували словниковий запас словами – синонімами , виконуючи вправу «Яка квітка ?»,
  • розвивали логічне мислення , виконуючи завдання Д\г»Порівняй»
    (Вихователь пропонує дітям скласти порівняльні речення про квіти .Наприклад. У тюльпана високе стебельце,а у проліска низьке. т.д.)
  • Розвивали вміння складати описові розповіді в Д\г «Хто — звідки?» (Вихов. демонструє дітям зображення різних квітів,комах діти мають розповісти де живе квітка, комаха та звідки прибула до нас, назвати місце зростання).
  • Розвивали вміння будувати поширені речення в Д\г «Закінчи речення»(напр. Квіти потрібні для того щоб, …….)
  • Розвивали вміння добирати слова у множині в Д\г «Один -багато «
  • На вулиці ми проводили спостереження за мурахами та жуками-солдатиками.

Заняття на тему «Птахи рідного краю».
Мета:продовжувати ознайомлювати дітей з птахами нашої місцевості, із особливостями їхнього життя, закріплювати знання про перелітних пташок, уміння впізнавати їх за загадками, розширювати уявлення про весняні зміни в житті птахів, викликати пізнавальний інтерес до вивчення природи рідного краю, спонукати до спостережень у природі за птахами, бажання піклуватися про пташок.

  • На занятті розвивали логічне мислення в Д\г «Відгадай пташку» (Відгадуючи загадки діти мали можливість розповісти про птахів ).
  • Розвивали творчі здібності , виконуючи психогімнастику «Який я птах» ( кожна дитина уявляла себе птахом).

На заняттях із дослідницької діяльності вивчали Тему «Повітря».

Розвивали логічне мислення, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити припущення та висновки. Під час дослідницької діяльності ставились завдання :
1. Мета: продемонструвати наявність повітря навколо нас, у воді.
2. Мета: навчити розрізняти якісний стан повітря.
Вправлялись у вмінні робити висновки : чисте повітря прозоре, має приємний запах або не має жодного запаху. Забруднене повітря не прозоре, воно може мати неприємний запах. Дихати бажано чистим повітрям.
3. Мета: продемонструвати потребу у повітрі людей, тварин. Під час дослідницької діяльності діти вчилися усвідомлювати необхідність у повітрі для живих істот.
До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

****************************************************

Всі Волошки вітали Назарчика

з Днем Народження!

093236515ed76e8da97210ced7c19cbd

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s