10.05-13.05 група «Пролісок»

Тема тижня: « Родинні взаємини».
Розвиток мовлення+природа
Освітні:
закріплювати знання дітей про сім’ю;
вчити дітей розглядати картину і сприймати її зміст;
формувати уміння складати розповідь, закінчуючи фрази (за допомогою вихователя);
виробляти навички вимовляти трискладові та чотирискладові слова; розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість;
розширювати знання дітей про сім’ю: склад, взаємовідносини; сформувати у дітей поняття про те, що сім’я — це найближчі люди, вони піклуються один про одного;
ознайомити зі словами-назвами членів родини (мати, батько, дідусь, бабуся, брат, сестра)
Розвиваючі:
розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість, розвивати уміння виявляти повагу до родичів,
Виховні:
виховувати доброзичливість, щирість почуття любові і поваги до своїх рідних.
Словник: сім’я, мама, тато, дідусь, бабуся, донька, синок, діти.
Логіко- математичний розвиток
Освітні завдання:
вчити дітей виділяти один предмет із групи і складати групу з окремих предметів;
закріпити поняття один і багато;
звертати увагу на узгодження числівника один з іменником у роді і числі;
вчити порівнювати предмети за висотою, вживати при визначенні слова високий, низький;
закріпити знання про кольори;
вчити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, ранок, вечір;
Виховні завдання:
виховувати працелюбність, цікавість до навчально-ігрової діяльності, слухати і розуміти запитання вихователя.

Ми всі дружно займалися:
Малюванням «Матуся», « Квітуче дерево», « Родина квітів»
Аплікація«Моя матуся»

Читали та вивчали такі віршики, як :
А. Костецький « Сонечкова мама» ( вивчили)
Вмиває кішка кошенят.
Вмиває кізка козенят.
Мене водою з милом
Щоранку мама миє.
І чистим сонечко встає
Щодня з-за небокраю…
І в нього, мабуть, мама є,
Бо хто ж його вмиває?

Л. Рева « Тато й я» ( вивчили)
Ми — мужчини — тато й я!
І робота в нас своя:
Помагаєм мамі ми,
Посуд миємо самі.
От, от ми якіі
З татом вдвох помічники!

Я скажу вам залюбки – ( вивчили)
Тато, мама – це батьки.
Я із братиком – це діти.
Всі ми вмієм дружно жити.
Ну а разом ми – сім’я
Тато, мама, братики, та я .
Р. Завадович « Тато»
А. Барто « Вдома»
Читали оповідання. В. Сухомлинський « Чому мама так хвалить?», « Сива волосина». Бесіда «Родинні взаємини ». Колискові перед денним сном. Загадки про родину. Гра – імітація « Дружна родина».
Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою.
« Кролики»
«Автомобілі »
«Зозуля і птах»
Ігри з повзанням і лазінням.
«Дістань кубик»
«Не наступи»
« Знайди де сховано»
Ігри з киданням та ловінням м’яча.
«Кеглі»
« Впіймай, якщо зможеш»
« Попади в коло»
Також наші малята залюбки навчаються з такими дидактичними іграми:
«Сім’я »
« Емоції»
« Яка погода?»
До зустрічі у понеділок. З повагою, ваші Вихователі!

Добавить комментарий

