4.05-13.05.16. молодша група «Веселка»

З початком травня ми з малятами почали вивчати про природу рідного краю та мешканців водойм нашого краю. Дітки з задоволенням знайомились з новими і невідомими тваринами, рибами, комахами. Щоб діти краще засвоювали матеріал, ми подавали новий матеріал на основі вже відомого і порівнювале невідоме з відомим. Так ми познайомились з двома темами: «Мешканці водойм» та «В полі, лісі та в садку».Фото4391 Фото4392 Фото4393 Фото4394

Фото4372

  Під час розгляду тем ми торкались таких питань:

  • Що таке озеро, річка?
  • Кого можна побачити біля водойм?
  • Хто може жити у воді? Яка будова їх тіла?
  • Що мешканці озер чи річок їдять?
  • Як пересуваються у воді?
  • Кого можна віднести до природи?
  • Що таке поле, ліс, сад?
  • Які квіти відомі дітям?
  • Які дерева чи кущики діти знають?
  • Які частини мають дерева та квіти?
  • Хто і як садить нові рослини в лісі, в полі, в садку?
  • Як доглядати за рослинами?
  • Яку користь приносять рослини, тварини, риби?
  • Що таке «отруйні і лікарські» рослини?
  • Чим відрізняються рослини і що мають спільного?

   Дітки вправлялись запам’ятовувати та повторювати наступну нову інформацію:

* назви найпростіших риб (карась, щука, окунь, сом);

* про особливості та поведінку жаб;

* про жуків-плавунців та водомірку, яких вони можуть побачити на озері;

*про життя бобрів;

*назви дерев та кущів, які навесні цвітуть;

*назви польових та садових квітів;

*назви фруктових дерев;

*назви рослин, які ростуть на полі (пшениця, жито, овес, гречка).

Фото4384 Фото4385Фото4383

    Під час мовленнєвих  занять та ігор дітки вчились швидко давати відповідь на запитання, складати речення самостійно. Для кращої вимови звуків малюки робили артикуляційну гімнастику та промовляли слова з різною силою голосу і в різному темпі. Щоб тренувати зорову пам’ять дітки називали тварин та рослини впевній послідовності після розгляду ілюстрацій на протязі 20-30 секунд. Ми закріплювали назви домашніх та диких тварин, назви дерев та квітів, відомих птахів та комах.

Дітки багато працювали з рахівними паличками та роздатковим матеріалом, грали на килимку , уявляючи себе рослинкою, яка росте, виконували завдання на розвиток творчого мислення.

Фото4379 Фото4381 Фото4382

  Під час логіко-математичних занять дітки повторювали назви геометричних фігур, вивчили особливості та назву нової фігури — трапеції. Мали можливість повправлятись у розрізненні різних величин (довжини, ширини, висоти) і вчились називати протилежні величини: довший-коротший, ширший-вужчий, вищий-нижчий. Діти закріпили вміння орієнтуватись в просторі під час ігор та фізкультхвилинки (високо-низько, далеко-близько, вгорі-внизу, праворуч-ліворуч).

Фото4367 Фото4368 Фото4370 Фото4371 Фото4374

  Під час прогулянок дітки вчаться ходити по колесам, висіти на турніках, як завжди грають з піском, спостерігають за квітами та рослинами на майданчику та на території садочку. Ми розучуємо нові рухливі ігри та виконуємо різні спортивні вправи. Завдяки принесеній батьками розсаді, дітки самостійно спробували посадити квіточки на клумбі і тепер спостерігають як вони ростуть. ВСІМ ВЕЛИКА ПОДЯКА!

Фото4387 Фото4388 Фото4389Фото4325 Фото4326 Фото4328 Фото4329

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Ми  з дітками готуємо для Вас цікаве свято, яке відбудеться 25 травня о 16.00год.

Для малюків необхідно підготувати костюми, тому просимо уточнити роль, яку буде грати дитина у вихователів.

З повагою та побажаннями гарних вихідних, Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s