4-6.05.16 Група «Соняшник».

admin-ajax (1)

Тиждень Доброти.
Впродовж тижня продовжували знайомити діток із людськими чеснотами; розвивали вміння усвідомлювати, що добро й милосердя чиняться безкорисливо; викликали у дітей бажання творити добро, бути милосердними й уникати злих вчинків.
На заняттях із пізнавального розвитку

  • збагатили уявлення дітей про емоції, вправлялись бути розсудливими, вчились об’єктивно оцінювати вчинки, виконуючи завдання вправи «Обговорюємо ситуації» (про життєві ситуації із дітками, про воровство, брехню, чесність тощо).
  • Розвивали діалогічне спілкування, виконуючи завдання вправи «Скажи комплімент» (дятям пропонувалося : «Давайте посміхнемося, скажемо одне одному добрі і гарні слова». Потім обговорювався емоційний стан :Чи стало вам краще? Чи відчули ви себе щасливішими? А як ви думаєте, чому? Спонукали зробити висновок. Людям краще тоді, коли хтось по-доброму до них ставиться.)
  • Виконуючи завдання вправи «А я який?», діти вчились прислухатися до свого внутрішнього світу, почуттів та вчились змінювати речення, промовляючи їх від першої особи (Наприклад .1. Зла та вперта людина не зважає на думку інших.- А я прислухаюсь до думки інших. 2.Черства людина нікому не співчуває. –А я співчуваю оточуючим, намагаюсь допомогти. Тощо)
  • Виконуючи завдання «Ти і твої вчинки», діти вчились розмірковувати і зробити припущення про свою поведінку в заданій ситуації, вчились використовувати пряме та непряме мовлення. (Наприклад ситуація : Приятель пропонує покидати камінцями в горобців. А я………
    Друг образив тебе і просить вибачити. А я…… тощо)

На заняттях з мовленнєвого розвитку

  • збагачували словниковий запас синонімами-словами назвами людських чеснот та вад, удосконалювали звуковимову, розвивали пам’ять, вправлялись передавати зміст вірша за допомогою мовних та немовних засобів виразності, розповідаючи вірш «Про друга», відповідаючи повними реченнями на питання за змістом твору.
  • Працювали із казкою В. Сухомлинського «Скляний чоловічок». Під час роботи над твором діти вчились усвідомлювати значення слів «совість», «сумління», «справедливість», «правда». Розвивали пояснювальне мовлення в бесіді за казкою «Що значить чинити по совісті?».
  • На заняттях удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні скоромовки та чистомовки.
  • Розвивали вміння розмірковувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, розвивали логічне мислення, працюючи із сюжетними ілюстраціями «Добрі та недобрі вчинки». Вчились робити висновки, пояснювати власну думку.

Наш тиждень був святковий –

всі Соняшники вітали славних хлопчиків

Дениску та Артемчика з Днем народження !

e2d700a575cd5c539309530eb267f5db_ard_2e

943048865

 

*********************************

11 травня будемо вітати Максимчика, Тимурчика, Федю,  а потім -Сашу,  а 30.05-Максика!

*********************************
Чекаємо всіх 10.05. !!!!!! В групі прохолодно, на 2 поверсі –жарко (музичне……) Тому бажано мати кофтинку, можливо, спорт костюм, щоб знімати-одягатти. Синтетичні колготи, на мою думку🙂 , парять ноги . Не забувайте: одяг у дитини окремо для групи, окремо для вулиці. Піжами –з довгим рукавом та довгі штанці.

*******************************
Розпочинаємо традиційну акцію «Посади квіти». Запрошуємо всіх до участі (насіння, розсада, кущики (не троянди).
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s